امروز جمهوری اسلامی امریکا را در عراق زیرپا گذاشته است+ فیلم

امام‌جمعه موقت میبد گفت: امروز جمهوری اسلامی امریکا را در عراق، سوریه، یمن و سایر مناطق زیرپا گذاشته است و این هوشمندی رهبر، عظمت خون شهدا و بزرگی ملت ایران را نشان می‌دهد.

به گزارش میبدما به نقل از میبدآدینه، امام‌جمعه موقت میبد در آخرین جمعه سال ۹۷، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان گفت: دشمن در مقابله با ایران، با اعمال شدیدترین تحریم‌ها دست به تهاجم حداکثری زده است.

حجت‌الاسلام محمود کارگر افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم سنگین‌ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.

خطیب جمعه موقت میبد بابیان اینکه دشمن هرگز قرار نیست دست از توطئه برعلیه ما بردارد چراکه در طول چهل سال انواع تحریم و فشار را برعلیه ایران اسلامی به‌کاربرده است تصریح کرد؛ باوجود انواع دشمنی‌ها از طریق اتاق‌های فکر و محافل و مجامع آن‌ها، جمهوری اسلامی رو به پیشرفت و نفوذ در کشورها است.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی امریکا را در عراق، سوریه، یمن و سایر مناطق زیرپا گذاشته است و این هوشمندی رهبر، عظمت خون شهدا و بزرگی ملت ایران را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه موقت میبد گفت: ما باید خودمان به خودمان رحم کنیم و با تکیه‌بر توان داخلی همان‌طور که در دستیابی به تجهیزات دفاعی موفق عمل کردیم در اقتصاد هم پیشرفت کنیم.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به سفر سه‌روزه رئیس‌جمهور کشورمان به عراق و استقبال سران این کشور از روحانی و هیئت همراه گفت: حضور سه‌روزه رئیس‌جمهوری ایران در عراق و عزت و احترام عراقی‌ها به رئیس‌جمهور کشورمان نشان‌دهنده نفوذ ایران در کشورهای منطقه است.

خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: اما ترامپ شبانه و دزدانه در یک پایگاه دورافتاده در عراق با چراغ خاموش، نشانه ذلت یک رئیس‌جمهوری است که خود را ابرقدرت می‌داند که برای همین آن‌ها از اقتدار و نفوذ ایران عصبانی هستند.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه ماه رجب، شعبان و رمضان را سه ماه پرفضیلت خواند و گفت: این سه ماه زمینه ارتباط انسان باخدا را فراهم می‌کند و باید از این فرصت معنوی در رسیدن به قرب الهی بهره برد.

حجت‌الاسلام محمود کارگر اعتکاف را یکی از رویش‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز در جای‌جای کشور مردم به‌ویژه نسل جوان که در معرض انواع تهاجمات فرهنگی است؛ در ماه رجب دل از زندگی‌های مادی دنیوی می‌کنند و در مساجد و تکایا معتکف می‌شوند و روزه می‌گیرند و اعمال اعتکاف به‌جای می‌آورند.

خطیب جمعه موقت میبد میلاد جوادالائمه در دهم رجب سال ۹۵، ولادت امیرالمؤمنین (ع) ۲۳ سال قبل از هجرت و آغاز سال ۱۳۹۸ و عید را به نمازگزاران تبریک گفت.

وی از مسئولان شهرستان خواست؛ در این روزهای پایانی تلاش خودشان را برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و میهمانان نوروزی و گردشگران به کار بگیرند.

امام‌جمعه موقت میبد افزود: بازاریان و کسبه هم باید باانصاف با مردم و میهمانان و گردشگران نوروزی برخورد کنند چراکه مردم یزد به‌عنوان مردمان پاک و خالص شناخته‌شده است و باید این میراث را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام کارگر با قدردانی از تلاش‌های مسئولان در سال ۹۷ گفت: امیدواریم که مسئولان هم خودشان را برای خدمت جهادی و انقلاب برای مردم در سال ۹۸ آماده کنند.

وی بابیان اینکه در سال ۹۷ با همه مشکلاتی که در کشور داشتیم روند کلی کشور در عرصه داخلی و خارجی مثبت و قابل‌توجه بود به برخی از دستاوردهای انقلاب در سال ۹۷ پرداخت و افزود: مبارزه قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی، مهار بازار ارز، افتتاح بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، دستاوردهای ورزشی، ناکامی دشمن در تابستان داغ ازجمله این دستاوردها بودند که ملت ایران با حضور به‌موقع درصحنه سیلی محکمی به‌صورت ترامپ و یارانش زدند و او را ناامید کردند.

کلیپ در آپارات میبدما

 

.