ویلچرهای هدیه رهبر معظم انقلاب، توسط نمایندگان بنیاد اجتماعی “برکت احسان” به دو خانواده معلول نیازمند میبد اهدا شد

با حضور رئیس و کارشناسان توان‌بخشی اداره بهزیستی میبد ویلچر هدیه رهبر معظم انقلاب، توسط نمایندگان بنیاد برکت احسان به دو نفر از خانواده معلول نیازمند بهزیستی میبد اهداء گردید.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی میبد؛ نماینده بنیاد اجتماعی برکت احسان با اشاره به اجرای طرح «هزار معلول، هزار ویلچر» گفت: این ویلچرها تحت عنوان پویش مردمی «چرخ زندگی» با مشارکت بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری به معلولان نیازمند اهدا می‌گردد.

وی افزود: توزیع این ویلچرها حاصل کمک‌های خیرین در پویش مردمی «چرخ زندگی» به‌منظور تهیه و توزیع ویلچر رایگان در بین معلولان نیازمند است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد نیز ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به نمایندگان بنیاد اجتماعی برکت احسان گفت: در حال حاضر ۱۷۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی میبد هستند و ۵۰۰ نفر از آن‌ها از ۱۱ مرکز دولتی و غیردولتی خدمات مختلف اعم از پزشکی، پرستاری، خدمات توان‌بخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری دریافت می‌کنند.

وی گفت: در شهرستان میبد یک مرکز روزانه آموزشی به سالمندان، دو مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی و روانی و ۸ مرکز روزانه معلولین به افراد دارای معلولیت خدمت‌رسانی می‌کنند و اهدای ویلچر به خانواده‌ها بسیار زیبا و پسندیده است که از سوی مقام معظم رهبری و توسط نمایندگان بنیاد برکت احسان به این عزیزان در شهرستان‌ اهدا گردید.