امنیت و آسایش امروز ناشی از تفکر بسیجی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز فرهنگ بسیجی حافظ نظام، انقلاب و امنیت است و اگر امنیت و آسایشی در کشور وجود دارد ناشی از تفکر بسیجی است.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا از یزد، سردار فتح‌ الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بعد ازظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: همه ما در قبال رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ بسیجیان مدیون هستیم و باید برای گسترش فرهنگ بسیجی تلاش شود.
وی ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی حافظ نظام، انقلاب، امنیت مردم و مرزهای ما است و اگر امنیت و آسایشی در کشور وجود دارد که دشمنان نیز بر آن اذعان دارند، ناشی از تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: تفکر بسیجی و مجاهدت بسیجیان است که از بروز درگیری‌ های منطقه و نفوذ داعش به کشور جلوگیری کرد و همه ما باید قدردان تفکر بسیجی باشیم.
سردار جمیری با اشاره به برنامه‌ های هفته بسیج اظهار کرد: در طول این هفته دو هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان اجرا می شود که برگزاری رزمایش اقتدار بسیج توسط گردان‌های بیت‌المقدس، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات در سطح استان، حماسه حضور بسیجیان در نواحی مقاومت بسیج از جمله این برنامه ها است.
وی برگزاری مانور فرهنگی پایگاه‌های منتخب بسیج خواهران، اجرای طرح جهادی کلاس خدمت در سطح پایگاه‌ها و حوزه های بسیج، خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم و افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان برشمرد.
سردار جمیری افزود: در این هفته طرح‌ گشت‌ های محله محور در شهرستان‌ های استان و در مرکز استان به صورت نمادین اجرا می شود که این گشت‌ ها متشکل از تیم‌ های سه تا پنج نفره است.
وی ادامه داد: یکی از افراد این گشت ها باید در دوره ضابط قضایی شرکت کرده باشد که در این صورت می توانند برای جرائم مشهودی که مشاهده می‌کنند، اقدام کنند.
حجت الاسلام علی گندمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: بسیجیان و رسانه‌ ها باید با همکاری یکدیگر، ابعاد مختلف زندگی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را برای مردم روشن کنند.
حجت الاسلام گندمی تصریح کرد: تفکر بسیجی نشأت گرفته افکار و اندیشه‌های امام و رهبری است و این تفکر باید جهانی شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: هفته بسیج امسال با ایام پربرکت ربیع‌ الاول گره خورده که باید این ایام بیش از پیش موردتوجه همگان قرار گیرد.