“حس خوب زندگی” در محلات میبد برگزار شد/ گزارش تصویری از اجرای این طرح در محله شهیدیه

نهمین همایش اجتماع محور بهزیستی استان یزد در میبد برگزار شد.

خانم سرداری کارشناسی ارشد مشاوره و پیشگیری از آسیب ها در مرکز استان در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: این طرح اجتماع محور بعد از سه شهرستان دیگر استان در میبد و با نام “حس خوب زندگی” برگزار می شود.

وی که یکی از ۱۱۰ کارشناس دعوت شده به شهرستان میبد می باشد، افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان معاونت پیشگیری و مربیان منتخب موسسات و NGO های سراسر استان یزد با معاونت آقای صادقی پور در میبد حضور دارند و محلات مختلف را تحت پوشش قرار می دهند.

سرداری بیان داشت: در این جلسات که به صورت کارگاهی برگزار می شود، عمده آسیبهای مورد نظر مردم که ممکن است از نگاه مسئولین دور مانده باشد، شناسایی می شود.

وی ابراز داشت: ممکن است برخی از آسیب های مطرح شده توسط مردم به سازمان بهزیستی مرتبط نباشد اما همینکه بیان می شوند و مردم نسبت به پیگیری آنها به جوشش و حرکت در می آیند، بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.

این کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: در این طرح شناسایی بیشتری روی مناطق مختلف به دست می آوریم و با ثبت و تحلیل و بررسی آنها به نتایج بهتری در ارائه خدمات بهزیستی به مردم می رسیم و نتایج آن نیز به بهزیستی شهرستان انتقال داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که همایش “حس خوب زندگی” در محلات فیروزآباد، شهیدیه، بیده، بفروئیه و شاه‌جهان‌آباد به صورت همزمان برگزار شد و مردم محلات مختلف در شناسایی آسیب های مورد نظرشان با کارشناسان بهزیستی در استان یزد همکاری کردند.

از جلسه این طرح اجتماع محور در شهیدیه، حجت الاسلام محمد اعرافی و چند از مسئولین بازدید به عمل آوردند.