چهارمین اجلاس استانی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: چهارمین اجلاس استانی ستاد اقامه نماز، اول آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان مهریز برگزار می شود.

به گزارش میبدما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز شهرستان مهریز گفت: چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و نیز ائمه جمعه شهرستان‌ها، اول آذر سالجاری به میزبانی شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.

حبیبیان افزود: محور اصلی چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد، شیوه‌های دعوت به نماز و نیز ارائه راهکارهایی برای ترویج اقامه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ادامه داد: در این اجلاس همچنین از فعالان حوزه اقامه نماز و نیز افرادی است که در زمینه ترویج اقامه نماز به نوعی ابتکار و نوآوری انجام داده اند؛ تجلیل خواهد شد.

حجت السلام محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز همچنین در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز گفت: هدف اصلی ستاد اقامه نماز ترویج اقامه نماز و زنده نگه داشتن شعار آن در جامعه است.

حجت السلام محی الدینی با بیان اینکه اجلاس اقامه نماز باید از هرگونه تشریفات به دور باشد افزود: دشمنان از هر فرصتی برای دور کردن جوانان ما از ارزش ها و اعتقادات دینی استفاده می کنند و در این شرایط وظیفه اصلی ما مسئولان این است که با تمام توان علیه این اقدامات بپاخیزیم.

وی اظهار داشت: باید اقامه نماز را از امام حسین (ع) الگو بگیریم چراکه ایشان حتی در روز تاسوعا و عاشورا نیز اهتمام ویژه نسبت به اقامه نماز اول وقت و نیز خواندن نماز به صورت جماعت داشتند.