پیام حجت الاسلام کارگر در آستانه سالروز ۱۳ آبان

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در آستانه سالروز یوم الله ۱۳ آبان، پیامی صادر کرد.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا از یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در آستانه سالروز یوم الله ۱۳ آبان، پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است: مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: ۱۳ آبان روز تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران است.
۱۳ آبان‌ماه که روز «ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده، زمان مناسبی برای بازخوانی و تبیین حوادث تلخ و وقایع مهم و تعیین‌کننده‌ی گذشته است ، که در سه مقطع زمانی ، از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه‌گر و جنایتکار به وقوع پیوسته است.
رخدادهای ۱۳ آبان ماه در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک حاصل دخالت های آمریکای جنایت کار در ایران و سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و نشانگر آن است که هیچ قدرت سلطه گری، هرگز قادر نخواهد بود برای همیشه ، اراده خود را بر ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایرانِ اسلامی تحمیل کند.
شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان عاشورایی حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) در هر یک از سه حادثه تاریخ‌ساز سیزدهم آبان ماه، در عرصه‌ی اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی وشهادت بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت‌گر مردم پر صلابت این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.
اینک در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت سرافرازایران پرچم همیشه سربلند انقلاب خود را در برابر اصحاب سلطه و استکبار، همچنان در اهتزاز نگاه داشته است، ملتی که با تأسی از اربعین حسینی با ایمان و استقامت شعار هیهات منا الذله را سرلوحه کار خویش قرار داده است.هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.
ملتی که نزدیک به چهل سال در برابر همه ی تحریم ها و دشمنی های آمریکا و اذنابش، مردانه ایستاده وتوطئه آنها را به شکست کشانده است میرود تا اربعین پایداری خویش را که نشانه ی کمال و پویایی این حرکت عظیم مردمی است باعزّت و اقدار پشت سر بگذارد.
کارشکنی ها، بد عهدی ها و عیان شدن چهره واقعی آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران بار ها نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است. ماجرای برجام و بدعهدی‌های آمریکا و ادامه تحریم‌ها ثابت کرد که عزت و استقلال کشور، تنها در سایه اتکاء به توانمندی‌ها و نیرو‌ها و ذخایر داخلی است. از این رو تبعیت کامل از رهنمود‌ها و فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تنها راه حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است
لازم است مسئولان محترم کشور در تحقق این هدف مهم تمام سعی و تلاش خود را جهت حل مشکلات معیشت مردم گذاشته وبا توکل برخدا واعتماد به ملت و تکیه بر توان داخلی ، تحریمها را به فرصت تبدیل نموده و دشمنان را در اهدا ف شومشا ن ناکام بگذارند.
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره ) و تجدید بیعت خود با پرچمدار بزرگ نظام اسلامی، حضرت امام خامنه ای مد ظله، طلاب واساتید حوزه علمیه خواهران را به همراه مردم شریف و انقلابی استان به حضور با شکوه در گرامیداشت روز سیزده آبان دعوت می نماید.تا باشعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رؤیاهای آشفته دشمنان قسم خورده ملت ایران واسلام عزیز را نقش بر آب کنند.