آغاز گشت ویژه بازرسی و نظارت در شهرستان میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: گشت ویژه بازرسی و نظارت بر بازار با همکاری مشترک نماینده فرماندار، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اماکن و اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان میبد اجرا می‌شود.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میبد به ریاست “علیرضا ابوالحسنی” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش بازار در تأمین نیازهای اساسی مردم، رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت‌بخشی عرضه و تقاضا را مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار این شهرستان دانست.

علیرضا ابوالحسنی در ادامه با اشاره به وضعیت حاکم در بازار و فروش سلیقه‌ای کالا توسط بعضی از فروشندگان به مشتریان گفت: با توجه به دستور فرماندار محترم باید با تشدید نظارت از سوی تیم مشترک از بازرسان؛ از بروز تخلفات جلوگیری کرد تا مردم با خیال آسوده امور خود را بگذرانند.

ابوالحسنی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت‌های خود درزمینهٔ بازار و اصناف در برخورد باکم فروشی، گران‌فروشی و احتکار و … را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

در پایان هر یک از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به ارائه نکات موردنظر خود پرداختند.