تئاتر “روزی روزگاری شام” هر شب ساعت ۲۰ در سینما نگار شهیدیه روی صحنه می رود+ تصاویر

مدیر سینما نگار شهیدیه گفت: تئاتر “روزی روزگاری شام” به وقایع پس از شهادت امام حسین(ع) در شام می پردازد.

مجید طالبی تهیه کننده “روزی روزگاری شام” در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: این نمایش که از ابتدای ماه محرم در سینما نگار روی صحنه رفته است، با اجرای زیبا و دیدنی گروه فانوس و کارگردانی آقای مجید زارعی می باشد.

وی افزود: “روزی روزگاری شام” به جریان ورود اسیران خاندان اهلبیت به شام می پردازد و حواشی جریان کربلا را به صورتی زیبا در گفتگوی چند تن از حاضرین و غائبین این واقعه بیان می کند.

طالبی بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری گروه فانوس، سعی می کنیم با رویکردی قوی تر به تئاتر، هر ماه یک اجرا را در سینما نگار شهیدیه روی صحنه ببریم.

وی با بیان این موضوع که بعد از ماه های محرم و صفر، نمایش های طنز نیز در برنامه قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: به لطف خدا در محور سینما، رشد خوبی را از لحاظ جذب مخاطب داشته ایم و سعی می کنیم هنر تئاتر را نیز به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که بعد از دهه اول محرم نیز اجرای “روزی روزگاری شام” ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: ساعت اجرای این نمایش به احتمال زیاد، از ساعت ۲۰ به ساعت ۱۸ پس از دهه اول تغییر خواهد یافت.

مجید طالبی گفت: از مردم عزیز میبد نیز تقاضا داریم تماشای این نمایش زیبا را از دست ندهند و با حضور گرم خود، موجب تقویت هر چه بیشتر این هنر در میبد شوند.