اجرای طرح “یک کاسب، یک دانش‌آموز” در یزد

مسئول بسیج اصناف استان یزد از اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از فارس از یزد، علی‌اصغر سلمانی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح یک کاسب، یک دانش‌آموز در استان یزد، با اشاره به اینکه این طرح در جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: خوشبختانه این طرح امروز در استان یزد رقم خورده و فردا شاهد آغاز رسمی این رزمایش در سراسر استان هستیم

وی افزود: از فردا شاهد برگزاری این طرح در مدارس در راستای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان هستیم که این مهم بسی جای افتخار است که امید است با پیش رفتن این طرح چهل‌سالگی انقلاب را بااقتدار هرچه بهتر در سطح کشور برگزار کنیم.

مسئول بسیج اصناف استان یزد، شعار بسیج اصناف را خدمت‌رسانی به مردم در راستای محرومیت‌زدایی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط بد اقتصادی، انتظار این است که به‌منظور پشتیبانی مالی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سال جاری اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا شاهد کاهش مشکلات خانواده‌های دانش‌آموزان محروم و مستضعف باشیم.

علیرضا حسنی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات بد اقتصادی حاکم بر جامعه، تصریح کرد: درواقع امروزه سفره‌های مردم خالی است که همگان بایستی در راستای حمایت از افراد بی‌بضاعت بیش از بیش توجه کنیم تا جو بد اقتصادی در جامعه خشکیده شود.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی افرادی هستند که به کمک ما بازاریان نیاز مبرمی دارند و نبایستی ما اجازه دهیم تا این افراد در این مشکلات درگیر شوند و انتظار این است که با کمک یکدیگر در این طرح پیشتاز باشیم.

نائب رئیس اتاق اصناف یزد بابیان اینکه در این طرح همه‌چیز گویا و مبرهن است، ابراز داشت: این طرح بایستی کل سطح استان را درگیر کند و در این راستا بایستی همگان تلاش کنند؛ کما اینکه هر واحد صنفی یک دانش‌آموز اقدامی دشوار نیست.

حسنی در پایان با تأکید بر اینکه این اجرای این طرح بازتابی مطلوبی را در سطح کشور در پی دارد، خاطرنشان کرد: اصنافیان همیشه در صف خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و با درک شرایط کشور علاوه بر سنگر اقتصاد، در راستای رفع نیاز افراد بی‌بضاعت نیز همیشه پیشتاز هستند.