برگزاری جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از انتشار فراخوان اولین جشنواره «تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» در این استان خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از ارشاد؛ مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ازانتشار فراخوان نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی استان یزد خبر داد و اظهار کرد: شبکه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نظر دارد افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را انتخاب و معرفی کند.
وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، بین‌الملل ویژه جشنواره کشوری، نگاه ویژه و نشان استمرار برگزار خواهد شد.
جوادیان زاده شاخص‌های انتخاب را؛ تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها،استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، فعالیت به شکل داوطلبی (شاخص ترجیحی) و فعالیت در قالب گروهی (شاخص ترجیحی) اعلام کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و تا پایان وقت اداری ٣٠ شهریورماه جاری به دبیرخانه «اولین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی استان یزد» ارسال کنند.