حضور خوشه زیلوی میبد در نمایشگاه صنایع کوچک ایران در مصلی تهران/ تصاویر

بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک با حضور پررنگ شهرستان میبد در مصلی امام خمینی تهران راه اندازی شد.

مرتضی محسن زاده مدیر خانه زیلوی میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: خوشه زیلوی استان یزد به همت جهاد دانشگاهی شهرستان میبد و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و با همکاری و مشارکت بافندگان و فعالان هنرصنعت زیلوی میبد در این نمایشگاه بازگشایی شده است.

وی افزود: خوشه زیلو استان یزد از طریق جهاد دانشگاهی و در راس آن خانه زیلوی میبد بعنوان عامل توسعه این هنرصنعت بی بدیل و کم نظیر تلاش می‌کند تا از طرق مختلف بویژه شرکت در نمایشگاه های مختلف گام موثر و هدفمندی در شناساندن این محصول ارزشمند در مقیاس ملی و بین‌المللی بردارد.

مدیر خانه زیلوی میبد ادامه داد: این نمایشگاه با هدف تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش و معرفی محصولات، نشست های رودر رو، تبادل اطلاعات و ایده ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مطمئنا نمایشگاه صنایع کوچک ایران با این وسعت و کیفیت می تواند باعث نشان دادن اهمیت و نقش صنایع کوچک در تقویت اقتصاد کشور و همچنین برنامه ریزی بهتر دستگاه های دولتی و غیر دولتی مرتبط با این صنایع برای آینده باشد.

مرتضی محسن زاده با بیان این نکته که زیلو فراتر از تصور مردمان سرزمین مان و خیلی زود مسیر پیشرفت و بالندگی را طی خواهد کرد، گفت: شرکت کنندگان دیگری که از میبد در کنار خوشه زیلو شرکت کرده اند، تولید و فراوری دمنوش، تولیدکنندگان کیف چرمی و تولید کنندگان تابلوهای سرامیکی بوده اند.