همکاری مشترک بین دانشگاه میبد و میراث فرهنگی

به منظور رسیدن به هدف والای تولید علم کاربردی و تقویت روحیه کارآفرینی دانشجویان و هم افزایی دانشگاه و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان میبد تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رسید.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دانشگاه، با هدف گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و در جهت استمرار ارتباط بین دانشگاه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و به منظور رسیدن به هدف والای تولید علم کاربردی و تقویت روحیه کارآفرینی دانشجویان و هم افزایی دانشگاه و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان میبد با حضور دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه مییبد و مهندس مشتاقیان رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تفاهم نامه همکاری منعقد و به امضا رسید.
در این تفاهم نامه دو مرکز متعهد شدند در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی، همکاری در تدوین مقالات و کتاب های علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی مشترک، هدایت پایان نامه های کارشناسی ارشد به سمت موضوعات مرتبط بویژه در زمینه میبد شناسی، تامین فضای فیزیکی مناسب از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری جهت امور آموزشی و پژوهشی، راه اندازی دبیرخانه گردشگری در دانشگاه میبد و اجرای طرح کارورزی توسط اداره میراث فرهنگی با یکدیگر همکاری نمایند. شایان ذکر است این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت ۵ سال دارای اعتبار است.