۹هزار دقیقه پخش برنامه‌های دهه‌فجر در صداوسیمای یزد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از اختصاص ۹ هزار دقیقه برای پخش برنامه‌های دهه فجر در صدا و سیمای یزد خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از تسنیم، احمد پهلوانیان در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اندیشه استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی در مرکز صدا و سیمای یزد برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌ها اعلام و بررسی و برای پخش و انعکاس همه برنامه‌ها در این دهه باشکوه در استان یزد برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه در راستای اقدامات برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر سه نکته کانونی را مد نظر داریم اضافه کرد: بحث وحدت و یکدلی و بحث پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امید و نگاه به آینده در جهت انعکاس خدمات جمهوری اسلامی طی این سی و نه سال، نشاط و شادابی که لازمه جامعه پویا و جوان ما است سه نکته کانونی برای اقدامات ما در صدا و سیمای مرکز یزد است.

وی با بیان اینکه ۹ هزار دقیقه برای پخش برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش‌های سیما و صدا استان یزد در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: تله فیلم برای شهید دیالمه و احمدی مربوط به روستای شمسی، مستند رجال، سرگذشت انقلاب استان از زبان بزرگان و کسانی که خاطرات مستند دارند از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز یزد در ایام الله دهه فجر است.

پهلوانیان اضافه کرد: مرکز صدا و سیمای مرکز یزد برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تابستان امسال ستاد مرتبط را تشکیل داد و با حضور ۱۰ نفر از مدیران استان و برخی از مسئولین برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها در سال آینده برنامه ریزی شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه از پایان شامگاه ۲۲ بهمن امسال تا ۲۲ بهمن ۹۷، به تولیدات می‌پردازند گفت: ساخت سریال شاخص و ویژه در سطح الف در ارتباط با شخصیت شهید صدوقی یکی دیگر از برنامه‌های صدا و سیمای یزد برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.