کنسرت در میبد !؟

غلامحسین علوی/ علی آباد ما

در نماز جمعه اول دیماه، حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت شهرستان میبد در مورد زمزمه های برگزاری مجدد کنسرت در شهرستان موضع گیری کرد.

راستش هنوز هم نفهمیدیم چرا با اینکه اکثریت جامعه، کنسرت و حواشی اون رو خوب نمی دونند و در اون شرکت هم نمی کنند، و اصلا ضرورتی هم برای برگزاری اون وجود نداره، و اقلیت شیفته این موضوع نیز می تونند به شهرستان ها یا مرکز استان برای دیدن کنسرت بروند، بازم این موضوع رو برخی علم می کنند؟

اصرار بر موضوعی که همیشه باعث ایجاد حاشیه شده و حتی یکبار هم که با هزار ترفند توی میبد برگزار شد، باعث ایجاد حواشی نامناسب و ناپسندی نیز شد…

اینکه حجت الاسلام حسنی به فرموده خودشون بعد از بارها تذکر خصوصی باز هم مجبور میشه توی تریبون نماز جمعه تذکر علنی بده، باید برای برخی از مسئولین شهرستان موجب خجالت بشه، یعنی این دوستان برای رضایت خاطر چند نفر انگشت شمار سمج و پیگیر، حاضرند جو جامعه رو به هم بزنند؟ و حرف امام جمعه موقت که نماینده ایت الله اعرافی نیز هست، زیر پا بگذارند؟

به نظر باید به تک تک امضا کنندگان مجوز کنسرت در این شهر یه تذکر دوباره داد که نه تنها دنیای خود رو خراب نکنید بلکه به آخرتی فکر کنید که قراره در جایگاه مسئول و مدیر پاسخگوی خدا باشید!

طبیعتا اون تعداد انگشت شمار، قضیه رو رها نمی کنند و باز هم این راه رو ادامه می دهند و  فعالیت خود رو تعطیل نمی کنند، خاصیت این راه و افرادش همین هست و انتظار دیگه ای ازش نیست! باید دید مسئولین چقدر با “تدبیر اسلامی” با معضل پر رویی این افراد برخورد می کنند…