امام جمعه موقت میبد در اعتراض به مطرح شدن مجدد بحث برگزاری کنسرت در میبد: بحث کنسرت در میبد تمام شده حساب شود

امام جمعه موقت شهرستان میبد، با اشاره به مطرح شدن مجدد بحث برگزاری کنسرت در میبد؛ گفت: نمی خواستم در جای عمومی این حرف را بزنم ولی خیلی ملایم تذکر می دهم که ان شاءالله دیگر نیازی به موضع گیری بیشتر نباشد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به این موضوع که قبلا نیز به صورت خصوصی و تلفنی و پیامکی بارها به مسئولین مربوطه تذکر داده ام؛ افزود: صلاح نیست بگویم در آن گفتگوها چه صحبت هایی رد و بدل شد، اما این موضوع قبلا با مسئولین مطرح و حل شد.

وی با بیان این نکته که در این شهر به تازگی دوباره بحث کنسرت جدی شده و برخی دنبال این کار هستند، ادامه داد: تقاضایی که از مسئولین دارم این است که دغدغه جامعه دینی ما، متدینین، روحانیون، خانواده های شهدا و دغدغه بچه های حزب الهی که حاضرند برای این نظام و انقلاب جان خود را بدهند، جدی بگیرند و با تدبیر خودشان موضوع را حل کنند.

امام جمعه موقت میبد، رایزنی با یکی از مسئولین رده بالا را از دیگر کارهای خود بیان داشت و تاکید کرد: به آن مسئول محترم نیز دلیل مخالفت ما با برگزاری کنسرت را تشریح کرده ام و گفته ام که بحث کنسرت در میبد تمام شده حساب شود.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم مردم را شاد کنیم، بیاییم مسائل اقتصادی مردم را حل کنیم، رکود را حل کنیم، معضل بیکاری را حل کنیم، هنوز هستند برخی که حقوق چند ماهه خود را نگرفته اند و مشکل دارند، اگر این مشکلات حل شود، مردم نیز شاد می شوند.

حجت الاسلام علیرضا حسنی با تاکید بر این موضوع که مسئولین باید خود این مشکل را حل کنند، گفت: سه چهار ماه قبل نیز جشنی در میبد برگزار شد و هنجارشکنی هایی در آن اتفاق افتاد و کسی نیز پیگیریی برخورد با آن را نکرد، و لازم نیست مسائلی که باعث ایجاد حاشیه می شود، دوباره مطرح شود.

لازم به ذکر است، در حاشیه برگزاری آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته نیز، طوماری با موضوع اعتراض به برگزاری کنسرت در میبد به امضای نمازگزاران جمعه رسید.