ترامپ با این اقدام عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر کرد/ اسرائیل را بعنوان طویله ای هم نمی شناسیم

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه ، با محکوم کردن اقدام شنیع ترامپ در اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت صهیونیست ها گفت : ترامپ رئیس جمهوری سبک مغز و تازه به دوران رسیده امریکا با این کار ، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر کرد .

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه ایران اسلامی با نفوذ خود در کشورهای مسلمان و منطقه باعث حیرت و دیوانگی دشمن شده است تصریح کرد : ترامپ با این کار دروزاه های آتش و خیزش انقلاب مسلمانان و منطقه خاورمیانه را بر روی منافع خود باز کرد و به زودی دامنش را خواهد گرفت.

* ما اسرائیل را بعنوان طویله ای هم نمی شناسیم
خطیب جمعه موقت میبد افزود : ملت ما و محور مقاومت و همه مسلمانان ، دغ این اقدام شینع و کثیف ترامپ را بر دل امریکا و صهیونیست ها خواهند گذاشت .
وی گفت : ما اسرائیل را نه بعنوان یک کشور کشور ،شهر و ده و نه بعنوان جایی در این اقلیم جهانی بلکه بعنوان یک طویله ای هم نمی شناسیم .
امام جمعه موقت میبد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت امت اسلامی گفت : اقدام ترامپ در معرفی بیت المقدس بعنوان پایتخت صهیونیست ها نشان عجز و ناتوانی آنهاست .
حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه آنها در مساله فلسطین دستشان بسته است و راهی برای پیمودن ندارند گفت : ترامپ ناچار است دست به این اقدام بزند چرا که آنها داعش را که به وجود آوردند نابود شد و اکثر توطئه های آنها در منطقه نقش برآب شد.

* عاقبت علی عبدالله صالح مثل سه هم قطارش رقم خورد
وی با اشاره به خنثی شدن توطئه خطرناک استکبار در یمن هم گفت : آنها می خواستند با قراردادن مردم مظلوم و مسلمان یمن در تنگنا ، انقلاب و خیزش یمن را در نطفه خفه کنند.
خطیب جمعه موقت میبد افزود : اما بعد از سه سال جانفشانی و ایثار مردم یمن ، علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن برای نابودی نهضت یمن که در کنار عربستان مزدور و جیره خوار استکبار و صهیونیسم قرار گرفت ، سرانجام عاقبتش مثل سه هم قطار خود رقم خورد .

* انتفاضه سوم بر علیه اسرائیل در منطقه در حال وقوع است
امام جمعه موقت میبد با اشاره به نفوذ ایران اسلامی و صدور پیام انقلاب بدون سلاح و زور در جهان گفت : خوشا به حال شما ای مردم مسلمان ایران و خانواده های شهید و جانباز ،که امروز ثمرات شیرین انقلاب خودتان را می بنید.
حجت الاسلام اعرافی یادآور شد : امروز با این اقدام ترامپ یک خیزش بزرگی در حال وقوع است که موجب قیام و انتفاضه بزرگتر بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه عربستان و امارات خطر ایران را جدی تر از خطر اسرائیل می دانند و با چراغ سبز این دو کشور و بعضی از مرتجعین منطقه ، ترامپ دست به این اقدام زده است افزود : ملت بزرگ ایران با مشت های گره کرده و فریادهای رسا در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست خواهند زد .

* شورای انقلاب فرهنگی ، برای فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه سیاستگذاری کند
وی نوزدهم آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و آغاز هفته پژوهش و فناوری را گرامی داشت .
امام جمعه موقت میبد گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تقنین قوانین فرهنگی و سیاست های مهم در همه عرصه های پژوهشی و آموزشی ، فرهنگ جامعه را فرهنگ اصیل اسلامی قرار دهد.
وی گفت : همه قوای کشور ، مجلس ، دولت و قوه قضایئه بازوان اجرایی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند که می توانند جامعه را از نابسمانی نجات دهند .
حجت الاسلام اعرافی پژوهش و فناوری را در موسسات آموزشی ، مدارس ، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برشمرد و افزود : علم حقیقی وقتی است که در کنارش پژوهش باشد و باید تمام مسئولین آموزش عالی برای اعتلای امر پژوهش و تحقیق در دانشگاهها تلاش کنند.
وی ۲۰ آذر ماه سال ۶۰ سالروز شهید محراب آیت الله دستغیب را هم گرامی داشت و افزود : آیت الله شهید دستغیب در تمام عرصه های انقلاب حضور داشت و تمام وجودش را صرف اسلام ، انقلاب ، کشور و یاری امام و انقلاب صرف کرد .