ارتقاء نمایندگی تعاون روستایی به اداره تعاون روستایی

فرماندارمیبد در سفر ۳ روزه این هفته خود به تهران با معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و معاون آبخیزداری جنگل‌ها و مراتع دیدار کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در دیدار اول با مهندس صفایی معاون جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی ۲ موضوع ارتقاء نمایندگی تعاون روستایی شهرستان به اداره و حمایت این اداره از دامداران بخش ندوشن را مطرح کرد که مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد تا ۲ ماه آینده چارت اداره تعاون روستایی شهرستان میبد ابلاغ شود.

فلاح سپس در دیدار با تاجیک مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری، بحث زیرساخت‌ها را مطرح کرد و با جلب نظر تاجیک، صد میلیون تومان جهت ایجاد زیرساخت اعتبار گرفت.

در دیدار با دکتر گرشاسبی معاون آبخیزداری جنگل‌ها و مراتع کشور هم بحث سدهای زیرزمینی، ساماندهی منطقه بنستان و توسعه منابع طبیعی آن منطقه، بند خاکی ندوشن و بند خاکی ناتمام نیوک مطرح شد که در این راستا هم علاوه بر اختصاص ۵۰ میلیون تومان به طرح مطالعاتی این بندهای خاکی قرار شد بقیه هزینه‌های آن از اعتبارات امسال تأمین شود.