گردهمایی بانوان میبد تحت عنوان آیین همسرداری

گردهمایی بانوان میبد تحت عنوان آیین همسرداری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خیرالنساء برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از بام میبد؛ صبح دیروز به مناسبت هفته سلامت زنان و در راستای برنامه چهارشنبه های بانشاط به همت دفتر بانوان و امور خانواده فرمانداری میبد و با حضور اداره بهزیستی این شهرستان و با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای خواهران ، گردهمایی بانوان تحت عنوان آیین همسرداری با حضور دکتر خواجه پور مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری میبد و با سخنرانی خانم فاضل کارشناس اداره بهزیستی در مرکز خیر النساء (فنی حرفه ای خواهران) جهت تحکیم بیشتر بنیاد خانواده و کمک به ایجاد روحیه سلامت در بانوان برگزار شد .

در این مراسم خانم فاضل کارشناس اداره بهزیستی در سخنانی در زمینه چگونگی برقراری ارتباط و لزوم همراهی حرکات بدن و چهره با زبان در هنگام صحبت با دیگران ، سخن گفت.

وی در توصیه به بانوان گفت : اگر ما به اندازه ای که در بیرون از خانواده برای کارهایمان انرژی می گذاریم ، برای فرزند و همسر خود بگذاریم ، زندگی به مراتب بهتر و قشنگتری خواهیم داشت .

کارشناس اداره بهزیستی همچنین رسیدن به ظاهر خود در محیط خانه را در پیشگیری از افسردگی موثر دانست .

وی افزود : اگرچه زن و مرد هردو در به وجود آوردن گرمی و محبت در خانه سهم دارند ، اما کسی که می تواند بیش از همه در محیط خانه در ایجاد رابطه ای گرم تاثیر گذار باشد ، خانم خانه است زیرا لطافت و احساسات در خانمها غیر قابل مقایسه با آقایان است .

این کارشناس به کار بردن زبان مناسب در ارتباطات زناشویی را مهم دانست و گفت : ما با فکر کردن می توانیم حرف خود را بهتر بزنیم و گوش شنوایی برای حرفهای خود پیدا کنیم ، همچنین با به کار بردن کلمات محبت آمیز می توانیم رابطه بهتری در زندگی خود داشته باشیم .