شهید ذوالفقاری در یزد تجلیل می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه شهید ذوالفقاری از میبد، شهید شاخص ۱۳ آبان و کوچکترین شهید دفاع مقدس است، گفت: از این شهید در ۱۳ آبان تجلیل می‌شود.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، سعید زارع امروز در ستاد هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه یک دیپلماسی ملی است، اظهار داشت: در ۱۳ آبان امسال که تقریبا با اربعین مصادف شده است، باید برنامه ریزی مناسبی برای حضور گسترده مردم در این راهپیمایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف از برگزاری این راهپیمایی، تقویت روحیه استکبارستیزی در مردم و آگاهی بخشیدن به آنها در مورد اقدامات مستکبران جهان است، افزود: آمریکا هر روز بر دامنه اقدامات خصمانه خود علیه ایران می‌افزاید زیرا آمریکا با دستاورد سترگ انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد بر این اساس محور برنامه‌های ۱۳ آبان باید استکبارستیزی با شعار مرگ بر آمریکا باشد.

زارع اظهار امیدواری کرد: ۱۳ آبان فرصتی برای نشان دادن مقاومت مردم ایران اسلامی و اعلام انزجار آنها از خوی استکباری آمریکا باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان ۱۲ کمیته پیش‌بینی شده و مسئولیت هر یک از آنها به یک نهاد، دستگاه یا تشکل مردمی سپرده شده است،‌ افزود: از جمله این کمیته‌ها می‌توان به کمیته دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان، پشتیبانی و تامین، هیئات مذهبی، ارتباطات، فرهنگی هنری، مساجد و … اشاره کرد.

وی به تشریح اهداف و برنامه‌های هر یک از این کمیته‌ها پرداخت و اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ۱۳ آبان امسال، تجلیل از کوچک‌ترین شهید دوران دفاع مقدس، شهید ذوالفقاری از شهرستان میبد در روز ۱۳ آبان است.