عرفان کریم‌بیکی: دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از تیرماه ۱۳۹۵ شروع شده و چهارشنبه هر هفته برقرار است

مشاور فرماندار در امور ایثارگران گفت: برنامه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از طرف فرمانداری و برخی از مسئولین شهرستان، از تیرماه سال ۱۳۹۵ شروع شده است.

به گزارش میبدما؛ عرفان کریم‌بیکی، در حاشیه دیدارهای صبح امروز از خانواده شهدا و جانبازان، اظهار داشت: از طرف فرمانداری میبد، چهارشنبه هر هفته برنامه ریزی کرده ایم، که همراه با یکی از نهادهای دولتی به عنوان میزبان و تجلیل کننده، و با تهیه هدیه ای مناسب، از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار صورت گیرد.

وی با اشاره به این موضوع که نماینده دفتر امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید از همراهان همیشگی هستند، عنوان کرد: ادارات و ارگان های شهرستان تقریبا یک دوره در این برنامه کمک و همکاری کرده اند و به تازگی وارد بخش صنعت نیز شده ایم که به عنوان تجلیل کننده در کنارمان خواهند بود.

کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی، ادامه داد: اولویت دیدارها، در رتبه اول با خانواده های مرتبط با همان بخش دولتی و یا صنعتی بوده و در غیر این صورت، برای انتخاب خانواده های مورد نظر با بنیاد شهید رایزنی می کنیم.

کارمند نمونه میبدی افزود: این دیدارها و بازدیدها صرفاً دید و بازدید ساده نیست و با وجود مسئولین و در راس ایشان، فرماندار شهرستان، مشکلات آنها نیز بررسی و در صورت نیاز رایزنی صورت می گیرد که در بسیاری از مواقع شخص فرماندار این مهم را انجام داده است.

دبیر شورای اداری شهرستان میبد عنوان کرد: این دیدارها جدا از دیدارهای مرسوم و مناسبتی می باشد که اصولا زیر مجموعه بنیاد شهید نیز اتفاق می افتد، و کاملا دیدار و بازدیدی با رویکردی جداگانه می باشد.

عرفان کریم بیکی در انتها با تشکر از دفتر امام جمعه، سپاه، بنیاد شهید و دیگر ارگان های مسئول و واحدهای صنعتی حمایت کننده، گفت: گزارش این برنامه برای استانداری نیز ارسال می شود، که به تبع آن وزارت کشور نیز در جریان قرار می گیرد، و باید گفت این برنامه در نوع خود کم نظیر بوده است.

لازم به ذکر است در دیدار صبح امروز، که با حضور فرماندار، نماینده دفتر امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و مدیرعامل شهرک های صنعتی صورت گرفت، از خانواده های شهید علمچی، جانباز رسول زارع، جانباز صمدی و خانواده جانباز شهید، محمد نصیری پور دیدار شد.