نصب شش دوربین کنترل سرعت در میبد/ بزودی

هم اکنون ۱۸ دروبین درسطح شهرستان میبد نصب شده است که بیشتر از آنها در زمینه نظارتی و امنیتی استفاده می شود. به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رئیس پلیس راهور میبد از نصب ۶ دوربین کنترل سرعت در شهریور ماه امسال در درمعابر سطح شهر این شهرستان خبرداد . سرهنگ دوم […]

هم اکنون ۱۸ دروبین درسطح شهرستان میبد نصب شده است که بیشتر از آنها در زمینه نظارتی و امنیتی استفاده می شود.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رئیس پلیس راهور میبد از نصب ۶ دوربین کنترل سرعت در شهریور ماه امسال در درمعابر سطح شهر این شهرستان خبرداد .

سرهنگ دوم محمدحسین دهقانی فیروزآبادی گفت: هم اکنون ۱۸ دروبین درسطح شهرستان میبد نصب شده است که بیشتر از آنها در زمینه نظارتی و امنیتی استفاده می شود.

وی اشاره کرد :۶ دوربین کنترل سرعت هوشمند در بلوارها و مسیرهای اصلی به ویژه بلوارمدرس، امامزاده میرشمس الحق، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی ، بلوار رسالت ،بسیج و چند معبردیگر نصب می شود تصریح کرد: پلیس راهور اطلاع رسانی قبل از نصب دوربین و ماهیت آن را به مردم وظیفه خود می داند .

رئیس پلیس راهورمیبد گفت: از همه شهروندان انتظار داریم با آگاهی که نسبت به ماهیت این دوربین های هوشمند کنترل سرعت دارند نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا مورد اعمال قوانین واقع نشوند .

سرهنگ دهقانی فیروزآبادی افزود : تمام بلوارهای اصلی و خیابانها و معابر سطح شهر درتیررس این دوربین ها قرارگرفته است و همکاران ما در اتاق مانیتورینگ درلحظه ،کسانی که مرتکب تخلف در پشت چراغ های قرمز می شوند همراه با عکس ثبت و ازطریق پست به درب منازلشان ارسال می کنند.