دیدار اصحاب رسانه و مدیریت شهرک های صنعتی به مناسبت روز خبرنگار

باید در جامعه رسانه ها را بیش از این مورد توجه قرار داد و به سمتی حرکت کنیم که نقش آنها در پیش‌برد آگاهی بخشی به مردم و انجام رسالت خبری بیشتر دیده شود.

نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان میبد با مدیر شهرک های صنعتی برگزار شد.

به گزارش میبدما، در این نشست خبری، مدیر شهرک های صنعتی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: رسانه ها در تحولات اجتماعی نقش موثری را ایفا می کنند و این نقش حتی در جبهه مقابل ما نیز به اندازه ای بیش  از ما مورد استفاده قرار می گیرد.

مهندس ماندگاری افزود: باید در جامعه رسانه ها را بیش از این مورد توجه قرار داد و به سمتی حرکت کنیم که نقش آنها در پیش‌برد آگاهی بخشی به مردم و انجام رسالت خبری بیشتر دیده شود.

وی عنوان کرد: با دیده شدن رسانه در جامعه و تبیین نقش آنها، مسلماً نتیجه های خوبی از جمله عدم محافظه کاری مسئولین به دست می آید که مطالبه گری صحیح مردم جامعه و پاسخگویی درست مسئولین از نتایج آن می باشد.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی جهان اباد میبد در مورد مجموعه شهرک صنعتی نیز افزود: شهرک صنعتی جهان اباد میبد با دارا بودن ۴۵۰ هزار هکتار محدوده مشخص در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده و تنها شهرک صنعتی در استان است که دارای تصفیه خانه فاضلاب میباشد.

وی تصریح کرد: در این شهرک صنعتی اکنون ۱۴۲ واحد صنعتی اعم از مواد غذایی، الکتریکی(لامپ فوق کم مصرف)، فلزی، پتروشیمی، نساجی، و صنایع کاشی و سرامیک و…، فعالیت دارند.

مهندس محمدرضا ماندگاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عمده فعالیت و کار شرکت خدماتی شهرک های صنعتی نگهداری و ایجاد فضای سبز و عمرانی می باشد افزود: شرکت خدماتی جهان اباد میبد جدای از کار خدماتی خود کار متمایز دیگری انجام داده است که کشت پایلوت گیاهان دارویی و گل محمدی می باشد.

وی عنوان کرد: میبد به نوعی شهر تک قطبی صنعت سرامیک است که با هدف کشت گیاهان دارویی و رفع و برطرف کردن نواقص و مشکلات سعی داریم این صنعت پاک را افزایش دهیم و شهرستان را از تک قطبی بودن کاشی خارج کنیم.

در انتهای این نشست خبری، از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میبد تجلیل به عمل آمد: