علت تغییر مدیر بیمارستان امام صادق(ع) چه بود؟/ نظر رئیس بیمارستان امام صادق(ع) در مورد وضعیت پوشش برخی پزشکان بیمارستان میبد

اعتقادم این است، هر کسی با هر نوع نگرشی وارد این سیستم می شود باید طبق قانون عمل کند و چیز دیگری را دخیل نمی دانیم. از همه هم این موضوع را خواسته ایم؛ البته با اینکه برخی از آنها معترض بودند.

در نشست خبری، کادر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و کادر اداره بهداشت و درمان شهرستان میبد، پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شدند.

به گزارش میبدما؛ دکتر آقایی رئیس بیمارستان امام صادق (ع) در جواب به خبرنگار میبد ما در مورد تغییر آقای صفرعلی دهقانی و حواشی آن گفت: معمولا تصمیمات ما بر مبنای مشورت می باشد و تصمیم فردی نداریم. این تصمیم ها ستادی هست و فرد در آنها نقشی ندارد .

IMG_3174 copy

آقایی افزود: آقای دهقانی در پایان سال گذشته به عنوان ارزیاب ارشد وزارت خانه انتخاب شدند. در پایشی که انجام شده بود ایشان با رتبه خوبی پذیرفته شد و ادامه تحصیلاشان را تا مقطع دکترا باید انجام دهند. و ایشان به عنوان ارزیاب ارشد مرتب در ماموریت در سطح شهرهای شیراز، اصفهان، یزد و کرمان هستند.

رئیس بیمارستان امام صادق(ع) ادامه داد: این تغییر به معنای عدم رضایت از ایشان نبود. به علت مشغله ای که برای ایشان ایجاد شده است کمتر در خدمت شان هستیم و با توجه به اینکه کارهای سنگین و سخت و وقت گیر بیمارستان امام صادق(ع) حضور همیشگی مسئولین آن را می طلبد، تغییر اتفاق افتاد.

IMG_3189 copy

* ایشان در مورد اعتراض های مراجعین در مورد وضعیت حجاب برخی از پزشکان و یا پرستاران بیمارستان گفت: کسانی که در بیمارستان و در حال گذراندن دوره آموزشی هستند، از دانشگاه های مختلف و در ۸ رشته آموزش می بینند. با طیف وسیعی از افراد و برداشت های مختلف آنها از حجاب مواجه هستیم و ما از آنهایی که می آمدند می خواستیم که قوانین حجاب را رعایت کنند.

دکتر آقایی افزود: اعتقادم این است، هر کسی با هر نوع نگرشی وارد این سیستم می شود باید طبق قانون عمل کند و چیز دیگری را دخیل نمی دانیم. از همه هم این موضوع را خواسته ایم؛ البته با اینکه برخی از آنها معترض بودند.

IMG_3185 copy

وی با اشاره به بحث مترقی امر به معروف در دین اسلام، افزود: از طرف کادر درمان، اعتراض هایی هم از نحوه برخورد برخی از مراجعین داشتیم که در مراجعه آنها به بنده، گفته ام که اگر بحث امر به معروف در کار بوده است باید از آنها تشکر هم بشود.

دکتر آقایی ادامه داد: اینجا بحث قانون مورد نظر ما هست. قانون را ببینید و طبق آن عمل کنید، اگر کسی برخوردی کرد به بنده مراجعه کنید تا برخورد کنم.