فتنه‌گران اگر توبه و اقرار کنند و بگویند چه غلطی کردند ممکن است مورد پذیرش رهبری و ملت قرار گیرند/ در سه چهار سال اخیر بعضی از فتنه‌گران پر و بال گرفته‌اند و حتی خود را طلبکار نظام هم می‌دانند!

وی در ادامه با اشاره به اظهارات موهن اخیر علی مطهری درباره کنسرت گفت: ظاهرا بعضی از آقایان نمایندگان که گاهی هم ادعا دارند نمی دانند و یا فکر نمی کنند چه می گویند؟!

امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه میبد ضمن اعتراض شدید به سخنان اخیر برخی از نمایندگان مجلس از بیان چنین سخنان موهنی پشت تریبون مجلس ابراز تاسف نمود.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسنی با بیان اینکه میخواهم صدای من از این تریبون به گوش نمایندگان مجلس برسد، گفت: بعضی از نمایندگان مجلس در روز رای دادن به سه وزیر پیشنهادی، سخنانی مطرح کردند که فارغ از خط و جناح این آقایان، این صحبتها حقیقتا مایه تاسف و تاثر بود.

وی افزود: نماینده ای که با رای این ملت وارد مجلس شده است و بر روی صندلی‌هایی نشسته که بر خون شهدا بنا شده است بیاید پشت تریبون مجلس بگوید شما تا کی میخواهید از فتنه و فتنه گران بگویید؟ واعجبا! چرا نگوییم؟ کسانی‌که هشت ماه این نظام را درگیر کردند، علیه این نظام اسلامی به تعبیر رهبری عظیم الشان کودتا کردند، چرا نباید بگوییم؟ دائما باید گفت.

وی خاطرنشان ساخت: باید نسل جوان و نوجوان ما با کسانی‌که به این انقلاب خیانت کردند و قصد داشتند به این نظام دینی صدمه بزنند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را خوشحال کنند آشنا بشوند. اگر از فتنه و فتنه گران گفتن بد بود، چرا چهارده قرن است قرآن از فتنه و نفاق صدر اسلام میگوید؟ باید مردم بدانند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به سخن مشهور رهبر معظم انقلاب مبنی بر خط قرمز بودن فتنه و حساس بودن ایشان بر مساله فتنه، افزود: فارغ از مساله جناح و جناح‌بندی، فتنه‌گرانی که آن روز وارد میدان شدند، صحنه‌گردان بودند و عالما و عامدا آمدند اگر توبه و اقرار کنند و بگویند چه غلطی کردند ممکن است مورد پذیرش رهبری و ملت قرار گیرند ولی این فتنه‌گران ولو توبه کنند، حق اینکه در این نظام دینی پست کلیدی بگیرند ندارند(تکبیر حضار)

وی گفت: با این وجود، متاسفانه در سه چهار سال اخیر بعضی از این فتنه‌گران دوباره پر و بال گرفته‌اند و حتی خود را طلبکار نظام هم می دانند!

وی در ادامه با اشاره به اظهارات موهن اخیر علی مطهری درباره کنسرت گفت: ظاهرا بعضی از آقایان نمایندگان که گاهی هم ادعا دارند نمی دانند و یا فکر نمی کنند چه می گویند؟! آقای نماینده‌ای می‌گوید: شاید اگر امام رضا(ع) هم بود در کنسرت می‌نشست! وامصیبتا! امام و لهو؟! امام و لغو؟! مگر کدام جلسه کنسرت لغو و لهو ندارد؟! چرا شما که می‌خواهید کار خودت را توجیه کنی پای امام معصوم را وسط می‌کشانی؟ چرا کسی نیست در این مملکت جلوی این‌ها را بگیرد. اینها چه حرفهای مزخرفی است که با دین و اعتقاد نسل جوان بازی میکنند؟