دکتردهقانی:جنگ شیعه و سنی راهبرد تفرقه انگیز تل آویو

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس در واکنش به اذعان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اتحاد با برخی حکومت های عرب گفت: ایران به عنوان تنها مدافع حقوق مردم فلسطین ایستادگی کرده و خودفروشی دیکتاتورهای عرب سند حقانیت جمهوری اسلامی است. کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با […]

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس در واکنش به اذعان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اتحاد با برخی حکومت های عرب گفت: ایران به عنوان تنها مدافع حقوق مردم فلسطین ایستادگی کرده و خودفروشی دیکتاتورهای عرب سند حقانیت جمهوری اسلامی است.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از رویکرد دیکتاتورهای عرب خاورمیانه گفت: پس از امضای پیمان کمپ دیوید روندی در میان دیکتاتورهای عرب آغاز شد که منجر به تشکیل سلسله رهبران عرب صهیون شد.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ناکامی در پایان سلطه رژیم اشغالگرقدس بر سرزمین فلسطینی موضوعی است که اعراب صهیون برای تل آویو به ارمغان آوردند.

وی در ادامه گفت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک اصلی ترین مدافع مردم فلسطین بسیاری از معادلات خاورمیانه را برهم زد و برهمین اساس رژیم صهیونیستی با همراهی دیکتاتورهای عرب به شکلی محرمانه بر علیه تهران وارد عمل شدند.

این نماینده مجلس دهم گفت: جنگ شیعه و سنی راهبرد تفرقه انگیزی است که توسط تل آویو از کانال ریاض تجویز شد و همین موضوع منجر به شکل گیری داعش در جنگ سوریه شد. البته نباید فراموش کنیم که سعودی ها پیش از این القاعده را نیز در جهت اهداف آمریکا ایجاد کرده بودند.

وی گفت: سخنان اخیر بنیامین نتانیاهو در مورد اتحاد با برخی حکومت های عرب خاورمیانه در واقع تایید کننده شایعاتی است که پیش از این وجود داشته است.

دهقانی فیروزآبادی گفت: جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان های مقاومت در جهت آزادی قدس شریف تاکنون ایستادگی کرده و در نهایت به موفقیت نیز دست خواهد یافت. مساله اساسی در میان سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی این است که صداقت ایران در جنگ با اشغالگران قدی بدون چشم داشت ملی گرایی و مذهبی تایید شد.