حاشیه‌ای کوتاه بر انتخابات در میبد

احمد کریمی/ وبلاگ حکمت‌ما

انتخابات یازدهم نیز به پایان رسید. در نتیجه این انتخابات، نماینده کنونی مردم تفت و میبد با ریزش بیست هزار رای از انتخاب مجدد باز ماند و دکتر میرمحمدی در سه قطبی ایجاد شده با قاطعیت و میزان رای بسیار خوب به پیروزی رسید.

در این دوره حجت الاسلام روانبخش با اعتبار بیست هزار رای انتخابات قبل پا به عرصه گذاشت و حمایت حامیان دور قبلِ دکتر کمال دهقانی را نیز از آن خود کرد. وی با وجود انصراف های پنج شش نفری به سود خود و حمایت هایی که از وی شد، این بار با اختلاف حدود پنج هزار نفری از رسیدن به نتیجه بازماند.

دکتر کمال دهقانی نیز با ورود به عرصه انتخابات این دوره، عملکرد خود را در معرض نقد گذاشت تا مردم با رای خود به آن نمره دهند. مردم میبد و تفت نیز در نمره‌دهی بسیار پر مفهومی عملکرد نماینده کنونی را نقد کردند که طبیعتا ما را به یاد انتخابات شورای شهر دوره قبل و «نه» مردم به عملکرد ضعیف مسئولین می اندازد.(+)

دوره چهار ساله یازدهم مجلس برای دکتر میرمحمدی در حالی آغاز می شود که وی با سابقه ای روشن از مجاهدت، کارآمدی و مدیریت بسیار خوب شناخته می شود. وی در کنار ستادی با حضور جوانان انقلابی در این انتخابات نشان داد که اتکا به قدرت خدا، چگونه موجب پیروزی می شود. به فضل خدا این انتظار نیز از دکتر سید جلیل میرمحمدی می رود که بتواند گام های بسیار موثری در این جایگاه بردارد.