نگفته‌ام “بی‌حجابی” بدتر از اختلاس است/ مبارزه با بی‌حجابی دخالت در زندگی عمومی و خصوصی مردم نیست

بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه این‌ها بی‌حجابی است.

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:چرا منافق و کافر دشمن علی(ع) است؟ اگر قبول ندارد خب نداشته باشد اما چرا دشمن؟ زیرا کافر به خدایی معتقد نیست و معادی باور ندارد و محور وجود و هستی وی همین زندگی دنیا است و دنبال لذت بیشتر است؛ به هر وسیله‌ای به‌ دنبال آن است و این جز با فساد اقتصادی و اخلاقی ممکن نیست. امام علی(ع) بزرگترین مبارز علیه فساد اخلاقی و اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: فساد اقتصادی و اخلاقی در جامعه نقطه و سنگر جنگ با علی(ع) و مقابله با آن حضرت است، عنصری نمی‌تواند به فساد اقتصادی و اخلاقی آلوده باشد و در عین حال ادعای عشق امیرالمومنین(ع) کند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: دوستی علی(ع) لازمه‌اش مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقی است، این‌ها با هم رابطه دوسویه دارند و هر کدام علت و معلول یکدیگر هستند، انسان‌هایی که به دنبال فساد اقتصادی هستند در نهایت به دنبال عیاشی و تولید فساد اخلاقی هستند و مولد فساد اخلاقی هستند، عده‌ای نیز با مفاسد اخلاقی به دنبال پول و تجمل هستند.

وی بیان کرد: بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه این‌ها بی‌حجابی است. اخلاق از اینجا فاسد می‌شود که حوزه غریزه جنسی جامعه گسترش یابد و کلیدواژه این هم بی‌حجابی است و کلیدواژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است که البته عنوان آن حجاب اجباری نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در ادامه تاکید کرد: به‌عنوان یک عاملی که منشأ همه مفاسد هست در کشور، در مقام تحقق امنیت اجتماعی باید با بی‌حجابی مبارزه شود؛ من تشکر می‌کنم از نیروی انتظامی غیور و دلاور که با کمال قدرت و طرح و برنامه قاطع در این عرصه وارد فعالیت شده چون مسئول امنیت اجتماعی نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی، رسالتش حفظ امنیت است، در ساختار نیروی انتظامی، معاونت امنیت اجتماعی وجود دارد، اگر امنیت اجتماعی به‌وسیله نیروی انتظامی غیرقانونی و خلاف قانون است، چرا در ساختار این نیرو معاونت امنیت اجتماعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این قانونی است که معاونت امنیت اجتماعی دارد، معاونت امنیت اجتماعی به این جمع‌بندی رسیده برای این‌که فساد را از کشور جمع کند، امنیت اجتماعی به وجود بیاید، باید با بی‌حجابی مقابله کند چون عامل همه این‌ها،‌ بی‌حجابی زن‌های لاابالی و بی‌بندوبار است و باید بجنگد، این یعنی چه که بعضی از عزیزان ما در مسئولیت‌ها برای این‌که یک قشر لائیک لامذهب را به‌دنبال خودشان یدک بشکند، می‌آیند از فساد حمایت می‌کنند و از یک حرکت مبارزاتی با فساد نیروی اجتماعی تخطئه می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: این دخالت در زندگی عمومی و خصوص مردم نیست، پس اگر دزد را گرفتند، دخالت در زندگی عمومی مردم است؟ اگر آدم‌کش را گرفتند، این دخالت در زندگی عمومی و خصوصی مردم است؟ وقتی کلیدواژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی هست و مسئول امنیت اجتماعی که در این کشور که نیروی انتظامی است، باید آیین‌نامه‌اش را مشخص کند و برحسب او، این کلیدواژه را براندازی کند، این می‌شود غیرقانونی؟ این می‌شود دخالت در زندگی عمومی مردم؟

وی افزود: شما این حرف‌ها را می‌زنید، چه کسانی را می‌خواهید دنبال خود راه بیندازید؟ چه عناصری را می‌خواهید برای خود یدک سیاسی بکشید و چه جریانی می‌خواهد از شما حمایت کند؟ از این حرف‌های شما چه کسی خوشش می‌آید؟ نمی‌توانید معیشت مردم را اداره کنید، در عرصه فرهنگ و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنید،‌ به این وسیله می‌خواهید خلأ مدیریتی خودتان را پرکنید که یک‌مشت لاابالی از شما راضی بشوند و یک‌مشت لاابالی از شما خوششان بیاید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: یک نهاد مقدس نظام جمهوری اسلامی به فکر ایفای رسالت خودشان بوده، قانون امربه‌معروف و نهی از منکر، چند ماه قبل با همت این مجلس عزیز عظیم حزب‌اللهی تصویب شد و شما حاضر نشدید این قانون را اعلام کنید و ابلاغ کنید،‌ رییس مجلس ابلاغ کرد، اجرای این قانون که به‌عنوان اجرای یک جریان قانونی صد در صد هست، در مرحله اول رسالت نیروی انتظامی هست و نیروی انتظامی باید ابزار، آئین‌نامه و روال داشته باشد در اجرای این قانون آن‌وقت بعضی عزیزان مسئول ما می‌آیند سد راه می‌شوند که چنین قانونی اجرا بشود؟

وی بیان کرد: هیئت ایتالیایی که می‌آید شما با یک شرکت مدلینگ که هنرش طراحی لباس است، قرارداد می‌بندید تا از بلد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعاً فکر نداریم؟ مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباسِ اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟