جناح سیاسی که مورد حمایت آمریکا قرار بگیرد از نظر ملت ایران محکوم است

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه نگاه امریکا و دشمنان به این توافقنامه نگاه ابزاری است افزود : دشمنان نظام و انقلاب می خواهند از طریق این توافق بتوانند در کشور ما نفوذ اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی پیدا کنند.

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه میبد ، بلوای بمب اتمی و تبلیغات رسانه ای گسترده و بی سابقه غول رسانه ای صهیونیست و جنگ تمام عیار اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی دشمنان علیه ایران اسلامی در طول سه دهه انقلاب را نفوذ در ایران بیان کرد .

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام حبیب الله غفوری با بیان اینکه این همه توطئه و نقشه استکبار سرانجام به مذاکرات هسته ای انجامید گفت : این مذاکرات بنا به صلاحدید انجام شد و فرزندان مومن و متعهد ملت بزرگ ایران تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دادند.

خطیب جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه گرچه نهایتا این مذاکرات به جمع بندی رسید تصریح کرد : اما نمی توان اسم اش را توافق گذاشت ؛ چرا که این مذاکرات نه هنوز در کشور ما و نه در امریکا رسمیت پیدا نکرده و مراحل قانونی را هم طی نکرده است .

وی افزود : با این حال اهداف اصلی استکبار و امریکای جنایتکار به عنوان رأس فساد بین الملل از زبان وزیر خارجه ابله و نادان امریکا صادر می شود که ما توافق نامه را برای نفوذ در بین ملت ایران امضا کرده ایم .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه نگاه امریکا و دشمنان به این توافقنامه نگاه ابزاری است افزود : دشمنان نظام و انقلاب می خواهند از طریق این توافق بتوانند در کشور ما نفوذ اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی پیدا کنند.

حجت الاسلام غفوری با هشدار به دولتمردان و مسئولین بر هوشمندی در مقابل نقشه های شوم دشمنان گفت : دولت و مسئولین مبادا فریب لبخندهای دروغین مسئولین امریکا را بخورند چرا که زیر لبخندهای آنها بزرگترین خیانت و جنایت ها را در حق بشریت می توان احساس کرد .

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به اذعان امریکایی ها در ایجاد گروه تندرو و خونریز داعش گفت : آنها این گروه خونریز را برای ایجاد تفرقه و جنگ بین شیعه و سنی در منطقه ایجاد کردند تا به دنبال تجزیه عراق و سوریه و کشورهای ضیعف و کوچک در منطقه باشند .

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه تنها حقیقتی که در مقابل این توطئه ها و فکرهای شیطانی امریکا ایستاده است تفکر انقلاب اسلامی است ، با استناد به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در این راستا پرداخت و گفت : ایشان فرمودند دو خطر مهم در پیش رو داریم ؛ تفرقه در عرصه بین الملل در دنیای اسلام و نفوذ در درون ملت بزرگ ایران از طریق مختلف اما دشمن بداند هر دو نقشه اش را هم در عرصه داخلی و هم بین الملل این ملت قهرمان نقش برآب خواهند کرد .

وی با تاکید بر اینکه مجاهدت عینی در این دوران مجاهدت در راه خدا است که یکی از مصادیق عینی و حقیقت آن جهاد است گفت : شناخت دشمن و مبارزه با آن در عرصه اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی و سایر زمینه ها را مقابله دفاعی و تهاجمی دانست.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد : دشمن بداند هرکجا از غرب آسیا حضور پیدا کند و منافع دنیای اسلام را تهدید کند یقین بداند دنیای اسلام در سراسر عالم منافع اش را در معرض تهدید جدی قرار خواهد داد .

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اظهارات وزیر خارجه امریکا در حمایت از گروهای داخلی در ایران اسلامی در دستیابی به اهداف شوم خود گفت : کدام گروه است که در این کشور انقلابی و امام زمانی که شیطان به آن دل بسته است تا با تقویت او با انقلاب اسلامی مقابله کند و همه گروههای سیاسی و جناح ها حواسشان را جمع کنند چرا که گروهی که مورد حمایت امریکا قرار بگیرد از نظر ملت ایران محکوم است.

وی در ادامه با اشاره به جریانات پیچیده در عالم بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی و نهضت جهانی بیداری اسلامی گفت : آیندگان خواهند فهمید که اهمیت این روزها و ایستادگی و استقامت در این روزها چه قدر مهم و سرنوشت ساز است.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به تاریخ قبل از اسلام که استکبار شرق و غرب احساس می کردند که دین از زندگی بشر رخت برسته است به پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی همه رشته های آنها پنبه شد و مجددا دین خدا حتی مسیحیت به برکت انقلاب اسلامی جان دوباره گرفت.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی قرآن و اسلام را به عرصه اجتماع و صحنه زندگی فردی ، خانوادگی و اجتماعی مردم آورد گفت : در نتیجه خیزش مجدد عالم اسلام ، استکبار به تکاپو افتاد و برای مقابله با دنیای اسلامی حقیقت قرآن کریم و وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام ، آیات شیطانی ، کاریکاتور و اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را در دستور کار خود قرار داد .

وی جنگ و کودتا ، مسلح کردن گروههای داخلی ، جنگ سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی را از دیگر نقشه های امریکا در رویارویی با نفوذ اسلام در عالم برشمرد و گفت : اما نور هدایت انقلاب اسلامی سراسر دنیا بویژه دنیای اسلام و بویژه منطقه غرب آسیا را فرا گرفت و خیزش هایی چون قیام ملت فلسطین و لبنان در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی استکبار را به لرزه انداخت .

خطیب جمعه موقت میبد ایجاد شبکه های اجتماعی انحرافی ، دامن زدن به فسق و فجور در فضای مجازی ، اینترنت ، ماهواره ها و شکبه های تلویزیونی فارسی را هم در همین راستا برشمرد و افزود : علاوه بر تلاش برای ورود گسترده مواد مخدر ، مشروبات الکلی و آلات لهو و لعب رایگان به کشور سرانجام ما را به ما به زیرپا گذاشتن حقوق بشر متهم و اعلامیه در فضای سیاسی علیه ما صادر کردند.

امام جمعه موقت میبد در ادامه ، تقوا را جوهره ایمان و ضامن حفظ و نهداری ما از گناهان و معاصی خواند و افزود: تقوا می تواند ما را در لحظات وسوسه شیطان و نفس اماره حفظ کند.

حجت الاسلام غفوری با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ، آن حضرت را پناه مظلومان و محرومان و شیعیان عالم و غیر شیعیان و غیر مسلمین توصیف کرد .

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از بیانات خود سی ام مرداد ماه سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی و روزجهانی مسجد را گرامی داشت .

خطیب جمعه میبد حضور در پایگاههای بسیج در مساجد را عین عمل به سنت حسنه وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه دانست و گفت : پیامبر گرامی اسلام بسیج مردمی برای دفاع از اسلام را از مسجد آغاز کردند و همه برنامه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی آن حضرت در مساجد انجام می شد و اولین اقدامی که در مسجد قبا و مدینه انجام دادند تاسیس مسجد بود.

وی با بیان اینکه تعمیر و ساخت مسجد و حضور فعال در آباد کردن مساجد اهمیت زیادی دارد گفت : حضور فعال در مساجد نشانه ایمان مومن است