اوباما، این «مکاره زمان» هم آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ و سند برجام گفت : برجام باید مراحل قانونی خود را طی و نقاط قوت و ضعف آن به دقت بررسی شود.

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ و سند برجام گفت : برجام باید مراحل قانونی خود را طی و نقاط قوت و ضعف آن به دقت بررسی شود.

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با تاکید بر اینکه در رد و یا قبول برجام نباید شتاب زده عمل کرد چرا که نتیجه برجام در سرنوشت مملکت ما نقش تعیین کننده ای دارد افزود : مجلس شورای اسلامی در مقابل آزمون بسیار مهمی قرار گرفته است و باید از هرگونه شتاب زدگی در رد یا قبول برجام پرهیز شود.

خطیب جمعه موقت میبد خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت : دشمنان باید شکست ملت مبارز و مقاوم ایران را در خواب ببینند چرا که ما از اول انقلاب تا به حال پنج رئیس جمهور امریکا را پشت سرگذاشتیم که آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را یا به گور برده اند و یا خواهند برد و به فضل خدا اوباما این مکاره زمان هم مثل آنها نمی تواند ملت ایران را به تسلیم وادارد.

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه برجام نباید موجب تفرقه در صفوف ملت و بین ملت و دولت شود گفت : انقلاب ما از فراز و نشیب های زیادی به سوی اهداف عالیه و بلند در حرکت است و نباید بذر یاس و ناامیدی را در میان ملت کاشت .

وی با اشاره به برخی بیانات ضد ایرانی از سوی دنیای استکبار و مقامات ایرانی گفت : هیچ گاه این دشمنی ها از چشم تیزبین ملت ایران پنهان نخواهد ماند .

حجت الاسلام اعرافی تصریح کرد : ما امریکا را همچنان مظهر استکبار و دشمنی با خود می دانیم و برجام را چه بپذیریم و چه رد کنیم ؛ ایران اسلامی همچنان متحد و قدرتمند با متحدان منطقه ای خود خواهد ماند و به یاری مستضعفان و مظلومان و به مبارزه بی امان با دنیای استکبار ادامه خواهد داد .

اجرای حکم عادلانه اخیر از سوی دستگاه قضا ، طعم شیرین عدالت علوی در کام ملت بود

امام جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره به اجرای احکام حکم عادلانه قضایی بعضی از مفسدان اقتصادی گفت : اجرای حکم عادلانه اخیر از سوی دستگاه قضا در خصوص مفسدان اقتصادی ، امنیتی و سیاسی ، طعم شیرین عدالت علوی در کام ملت بود .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه ما حمایت قاطع خود را از دستگاه قضایی خود اعلام می داریم گفت : مجرم در هر رنگ و لباس و در هر گروه و جناح مجرم است و باید حکم عادلانه برای او جاری شود.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس قضایی گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند : این اجلاس ها معجزه نمی کند معجزه آنجاست که دستگاه قضا در عمل و قاطعانه احکام را اجرا و مفسدان را به جزای اعمال خودشان برساند .

حجت الاسلام اعرافی در بخش دیگر از سخنان خود بیست و سوم مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان درجنگ ۳۳ روزه در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را گرامی داشت .

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در خرداد سال ۶۱ به لبنان هجوم برد اما در خرداد ۷۹ مجبور به خروج از لبنان شد افزود : مردم لبنان و حزب الله با حمایت های ایران اسلامی توانستند صهیونیست ها را مجبور به خروج از لبنان کنند .

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به هجوم دوباره این رژیم پلید در سال ۸۵ به لبنان گفت : حمله وسیع نظامی اسرائیل به لبنان در این سال با مقاومت برق آسا و هوشمندانه حزب الله لبنان مواجه و شسکت مفضحانه ای از حزب الله لبنان خورد .

خطیب جمعه با بیان اینکه اسرائیل مورد حمایت استکبار و امریکاست و از انواع سلاح های پیشرفته برخوردار و مجهز به سپر موشکی و گنبد آهنین است گفت : اما این رژیم با این همه امکانات در مقابل ایمان حزب الله و حمایت موشک های ایرانی نتوانست مقاومت کند .

وی با بیان اینک جنگ ۳۳ روزه با هدایت و امدادهای غیبی و الهی و با حمایت جمهوری اسلامی نماد خفت و خواری اسرائیل شد افزود : امروز به حمدالله همان فرزندان مقاومت حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل قد علم می کنند و به قله های بلند و اهداف آرمانی و اسلامی خواهند رسید .

حجت الاسلام اعرافی یکم ذی الحجه ولادت موفور السرور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را تبریک گفت و افزود : امروز حضرت فاطمه معصومه افتخار ملت ایران و مهد علم و دانش ، تشیع و فقه جعفری ماست .

امام جمعه موقت میبد افزود : ایران اسلامی مزین به نگینی است که مایه فخر و مباهات است و در روایات است که کسی حضرت فاطمه معصومه را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب میشود .

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به آغاز دهه کرامت از روز یکشنبه هم گفت : دهه کرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه شروع و ولادت موفور السرور ثامن الحج غریب الغربا امام رضا علیه السلام می انجام و امیدواریم همه مردم در مراسم گرامی داشت دهه کرامت شرکت کنند .

خطیب جمعه موقت میبد آغاز هفته حج را هم گرامی داشت و گفت : برای گرامی داشت این فریضه بزرگ الهی و حج ابراهیمی با ساز و کارهایی که اندیشیده می شود امیدواریم مراسم خوبی برای شناساندن حج و اهمیت آن در جامعه برگزار شود .

وی بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت اولین کاروان آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را نیز گرامی داشت .

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه ۶۵ نفر از این آزادگان سرافراز از شهرستان میبد هستند گفت : عزت و افتخار و امنیت و آسایش و برقراری حکومت اسلامی همه در سایه مقاومت و ایثار رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس و حاصل مجاهدت های آنها در زندانهای دشمن بود .

خطیب جمعه موقت میبد یاد و خاطره سید آزادگان ایران اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را هم گرامی داشت .

وی با اشاره به بیست و هشتم مرداد یادآور جنایت نگین و کودتای امریکایی و انگلیسی برای بازگرداندن رژیم پهلوی به سلطنت گفت : ملت ما فراموش نمی کنند که دشمن با انواع کودتا و جنایت و توطئه سعی کرد انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورد .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه چرا دشمن جرات به چنین اقداماتی پیدا کرد افزود : علت بوجود آمدن کودتای امریکایی و انگلیسی در سال ۳۲ ، اعتماد بی جای برخی از مسئولان آن زمان به دشمن و تکیه بر وعده های توخالی بود.

خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : به حمدالله با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امروز این اعتمادهای توخالی در بین ملت و مسئولین ما به دشمن نیست و هرگز به دام دشمن نخواهیم افتاد .