همکاری کتابفروشی حسابی میبد با میبدما درجهت معرفی کتابهای مفید و پرفروش

شبکه مجازی میبدما با همکاری کتابفروشی حسابی میبد از این پس قصد دارد تا به اطلاع رسانی و معرفی کتابهای پر فروش، جذاب و مفید بازار نشر بپردازد تا از این رهگذر، ترغیب هرچه بیشتر همشهریان عزیز به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی صورت گیرد.

شبکه مجازی میبدما با همکاری کتابفروشی حسابی میبد از این پس قصد دارد تا به اطلاع رسانی و معرفی کتابهای پر فروش، جذاب و مفید بازار نشر بپردازد تا از این رهگذر، ترغیب هرچه بیشتر همشهریان عزیز به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی صورت گیرد.

در همین راستا وبلاگ «کتاب ما» در امتداد وبلاگهای زیرمجموعه میبدما ایجاد شده است. اولین پست این وبلاگ را با هم می‌خوانیم.

کتابهایی که در این مطلب برای شما معرفی می کنیم، دو عنوان کتاب از خاطرات اسارت و تربیت فرزند می باشد.

ان بیست و سه نفر

کتاب زیبای “آن بیست و سه نفر” که مورد توجه ویژه رهبر انقلاب قرار گرفت، خلاصه ای در مورد کتاب:
در اردیبهشت شصت ویک، در جریان عملیات بیت المقدس تعدادی از نوجوانان زیر هجده سال به اسارت عراقیها درآمدند. اسارت این افراد که تعداد آنها ٢٣ نفر بود، این فرصت را به عراق داد تا از آنها بهره برداری تبلیغاتی کند. صدام به دنیا اعلام کرد که ایران کودکان ایرانی را با زور به جبهه ها می فرستد و او تصمیم دارد تا این بچه ها را به مادرانشان برگرداند. از طرفی ایران هم زیر بار این موضوع  نمی رفت و کلا منکر چنین موضوعی بود. از این حرفها که بگذریم واقعه جالب این ماجرا دیدار صدام ودخترش با این ٢٣ اسیر ایرانی در کاخ بغداد است.
 من دیگر ما
در مورد تربیت فرزند کتاب های زیادی به رشته تحریر در آمده ، که هر کدام سبک و شیوه و روش خاص خود را دارا هستند. اما یکی از بهترین کتابهایی که در مورد تربیت فرزند نگاشته شده کتاب… من دیگر ما اثر حجت الاسلام شیخ محسن عباسی ولدی است که تربیت را از دیدگاه قران و روایات بررسی کرده .مطالعه این اثر انسان را از سایر کتاب های تربیتی بی نیاز میکند و یک چشم انداز تازه ای را مقابل خانواده ها ایجاد می کند…. جلد۱: آنچه در این جلد میخوانید: مشکلات تربیت در دنیای امروز/ مبانی تربیت دینی/ نقش رفتار والدین در تربیت فرزند جلد۲: آنچه در این جلد میخوانید: محبت و آثار آن در تربیت فرزند/ چرا محبت نمی کنیم؟ / دلایل اثر نکردن محبیت / شیوه های ابراز محبت جلد۳: آنچه در این جلد میخوانید: آثار آزادی کودکان/آثار محدودیت های بی جا/چرا فرزندانمان را آزاد نمی گذاریم؟/هنر آزاد گذاشتن کودک و هنر محدود کردن کودک می باشد. جلد ۴: آنچه در این کتاب می خوانید: رابطه بازی با محبت ورزی، چرا بازی بچه ها را جدی نمی گیریم؟، ویژگی های بازی مفید جلد ۵: آنچه در این جلد می خوانید: – یادداشت پزشکان بر این کتاب – جایگاه نگاه در تربیت – پیامدهای جسمی تلویزیونی شدن – پیامدهای تربیتی تلویزیونی شدن – دلایل تلویزیونی شدن خانواده ها – برای پیشگیری و درمان تلویزیونی شدن چه کنیم…

پی نوشت:
آدرس مغازه جهت خرید کتاب:

میبد- ابتدای خیابان هفت تیر-۳۲۳۲۸۴۹۴