ما مخالف این نیستیم که دست مهره‌های فاسد رو شود اما افراد دلسوز هم زیر سوال نروند +توضیحات میبدما

ما استقبال می‌کنیم اگر فردی خاطی و خلافکار است -حالا هر کسی که می‌خواهد باشد- شناخته و طبق قانون با او برخورد شود و از این بابت به هیچ وجه ناراحت و ناراضی نیستیم اما بایستی زمینه‌ای ایجاد شود که افراد دلسوز و پاک فعال در این منطقه هم زیر سوال نروند.

پیرو درج مطلبی در میبدما پیرامون برخی تخلفات در حوزه مراتع و معادن اطراف بخش ندوشن، رییس شورای بخش ندوشن در تماس با “میبدما” توضیحاتی را در این باره ارائه نمود.

به گزارش “میبدما”، محمد شبانی در این گفتگو با اشاره به مطلب مذکور گفت: ما ۹ تا شورا در منطقه داریم و خیلی از اعضای این شوراها از خانواده شهید و روحانیت هستند و نباید این‌گونه استنباط شود که همه اعضای شوراها در این منطقه تخلف دارند.

وی افزود: اگر خلافی انجام شده، نهادهای امنیتی و قضایی در حال رسیدگی به موضوع هستند و ما اصلا مخالف این نیستیم که دست مهره فاسدی رو بشود و طبق قانون با او برخورد شود.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: البته به نظر من پیگیری رسانه‌ای باید به گونه‌ای باشد که باعث بدبینی مردم به همه شوراها نشود و اعضای این شوراها را دلسرد نکند.

رییس شورای بخش ندوشن با اشاره به پیگیری‌های فراوان خود در جهت جلوگیری از آسیبهای معادن این منطقه افزود: ما خودمان در موارد گرفتار این آسیبها هستیم و من جزء افرادی هستم که بیشترین اعتراضات را در این مورد داشته‌ام و همیشه گفته‌ام که بخشی از عوارض معادن بایستی به این مناطق داده شود.

وی مجددا تاکید کرد: ما استقبال می‌کنیم اگر فردی خاطی و خلافکار است -حالا هر کسی که می‌خواهد باشد- شناخته و طبق قانون با او برخورد شود و از این بابت به هیچ وجه ناراحت و ناراضی نیستیم اما بایستی زمینه‌ای ایجاد شود که افراد دلسوز و پاک فعال در این منطقه هم زیر سوال نروند.

میبدما ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس محترم شورای بخش ندوشن و سایر شوراهای این منطقه و نیز احترام به دغدغه این بزرگوار اعلام می‌دارد که در انتشار مطلب مذکور تمام موازین قانونی مراعات شده و تخلف یک عضو از یک مجموعه به معنای متخلف دانستن کل آن مجموعه نیست و البته بر این مطلب صحه می‌گذاریم که اکثر اعضای شوراهای منطقه یادشده افرادی خدوم و دلسوز می‌باشند.