توهین‌های عجیب یکی از مسئولان غیربومی میبد به خبرنگار میبدما

یکی از شروط ابتدایی برای هر مسئولی در تمام جوامع -اعم از اسلامی و غیراسلامی- داشتن ادب و اخلاق است چه برسد به اینکه آن ارباب رجوع، با کمال ادب و متانت هم با وی سخن گفته باشد.

ساعاتی پیش، خبرنگار “میبدما” برای اطلاع از صحت و سقم یک خبر که به صورتهای مختلف در رسانه‌ها منعکس شده بود با مسئول مرتبط با آن حوزه در شهرستان میبد تماس گرفت.

پس از چند تماس ناموفق میبدما با آن مسئول در فواصل مختلف زمانی روز سه‌شنبه، نامبرده دست‌آخر در ساعت ۲۲:۰۷ گوشی خود را برمی‌دارد.

خبرنگار “میبدما” در کمال ادب و آرامش و احترام، سوال خود را از آن مسئول می‌پرسد و آن مسئول نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه می‌دهد و خبرنگار، پاسخ سوالش را می‌گیرد و حتی از آن مسئول خداحافظی می‌کند اما به یکباره گویی که آن مسئول چیز تازه‌ای به ذهنش خطور کرده باشد، شروع به توهین و بی‌ادبی‌های مکرر به آن خبرنگار نموده که قلم از بیان برخی از این موارد، شرم دارد.

پس از آن، خبرنگار “میبدما” طی پیامکی به آن مقام مسئول، این نکته را به وی گوشزد می‌کند که این رفتار زننده وی رسانه‌ای خواهد شد و آن مسئول در واکنش، سیر اهانتهایش را این بار به صورت پیامکی ادامه می‌دهد.

گفتنی است این مسئول غیربومی بوده و در تمام برخوردهایش -حداقل با شبکه مجازی میبدما- به دید مسائل سیاسی نگاه می‌کند و توهین به رئیس جمهور سابق، تبدیل به تکیه کلام وی شده و این در حالی است که نامبرده در دولت سابق هم در این سمت مشغول به کار بوده است و مشخص نیست چرا در زمانی که وی در دولت سابق، مسئولیتی داشت لب فروبسته بود؟!

نکته مهمی که در این زمینه خودنمایی می‌کند آن است که یکی از شروط ابتدایی برای هر مسئولی در تمام جوامع -اعم از اسلامی و غیراسلامی- داشتن ادب و اخلاق است و اگر هم ارباب رجوع به مسئولی توهین یا بی ادبی کرد وی حق توهین و بی ادبی متقابل را ندارد چه برسد به اینکه آن ارباب رجوع، با کمال ادب و متانت با وی سخن گفته باشد.

مجددا تاکید می‌شود که خبرنگار “میبدما” کوچکترین بی‌ادبی و توهینی نسبت به آن مسئول روا نداشته و اساسا پرسشی که از این مسئول نموده کمترین ارتباطی با مسائل سیاسی پیدا نمی‌کرد.