ادعای‌داورپور:توافق‌شدنماینده‌مستقل به‌میبدبدهند

رییس شورای شهر میبد گفت: طبق توافقات صورت گرفته در کمیسیون شوراها، به احتمال زیاد شهرستان میبد یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی داشته باشد. عزیز الله داورپور در گفتگو با خبرنگار نارین نیوز اظهار داشت: طی جلسه ای که روز گذشته و با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، رییس، نایب رییس و […]

رییس شورای شهر میبد گفت: طبق توافقات صورت گرفته در کمیسیون شوراها، به احتمال زیاد شهرستان میبد یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

عزیز الله داورپور در گفتگو با خبرنگار نارین نیوز اظهار داشت: طی جلسه ای که روز گذشته و با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، رییس، نایب رییس و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، آقایان جوکار، تابش و زارع زاده نمایندگان کنونی شهرهای استان یزد در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرهای میبد و تفت در تهران برگزار شد، توافقاتی درخصوص تقسیم بندی حوزه های انتخابیه استان یزد به عمل آمد.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده پیشنهاد گردید که شهرستان های تفت، ابرکوه و خاتم یک نماینده، شهرستان های بافق، مهریز و بهاباد یک نماینده و شهرهای یزد و اردکان و میبد نیز هر کدام یک نماینده مستقل داشته باشند.

رییس شورای شهر میبد تصریح کرد: این پیشنهاد با استقبال جمعی مواجه شده و به احتمال زیاد به تصویب خواهد رسید.

داورپور در پایان ضمن تشکر از حضرت آیت الله اعرافی که با وجود مشغله زیاد پیگیر مسائل شهرستان می باشند و در این جلسه نیز حضور یافته بودند، از تلاش دسته جمعی همه مسئولان و اصحاب رسانه که با اقدام به موقع خود این موضوع را پیگری کردند قدردانی کرد.