استمداد یک میبدی از فرماندار محترم شهرستان

یکی از مخاطبان شبکه میبدما با ارسال مطلبی نسبت به وضعیت بد مینی بوسهای میبد-یزد واکنش نشان داده و از فرماندار محترم میبد استمداد طلبیده است: در روز های اخیر زمزمه‌ هایی مبنی بر قصد مینی بوسرانان مسیر میبد یزد برای افزایش کرایه ها از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان شنیده می شود. به نظر اگر […]

  • یکی از مخاطبان شبکه میبدما با ارسال مطلبی نسبت به وضعیت بد مینی بوسهای میبد-یزد واکنش نشان داده و از فرماندار محترم میبد استمداد طلبیده است:

در روز های اخیر زمزمه‌ هایی مبنی بر قصد مینی بوسرانان مسیر میبد یزد برای افزایش کرایه ها از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان شنیده می شود.

به نظر اگر این موضوع واقعیت داشته باشد ظلم و اجحاف دوباره ای در حق مسافرین این مسیر خواهد بود.

افزایش قیمت مذکور اگر مصوب شود چهار یا پنجمین افزایش قیمت طی دو سال اخیر است به گونه‌ای که در کمتر از دو سال قبل کرایه ها از ۷۰۰ به ۸۵۰ و در مرحله بعد به ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و همینک نیز به ۱۵۰۰ تغییر خواهد کرد.

تمام این موارد در حالی است که مسافرین میبد یزد شاهدند افزایش چندباره قیمت‌ها بدون هیچ گونه تغییری در سطح خدمات به مسافرین این مسیر می‌باشد و این موضوع برای بسیاری از شهروندان جای سؤال دارد و تمام اینها در حالی اتفاق می‌افتد که به عنوان مثال اکثر قریب به اتفاق رانندگان مینی‌بوس‌های این مسیر در فصل تابستان و در اوج گرمای آن نیز حاضر به روشن کردن کولر ماشین خود نیستند.

مینی بوس های میبد یزد در توجیه اقدام ناجوانمردانه خود که چرا کولر را روشن نمی کنند بحث قدرت پایین ماشین یا به صرفه نبودن و … را مطرح می کنند. که متاسفانه هیچ عقل سلیمی این موضوع را نمی پذیرد.

با توجه به اینکه جمع زیادی از دانشجویان و کارمندان میبدی ناچارند هر روزه از این وسیله استفاده کنند لازم است فرماندار محترم و سایر مسئولین مرتبط ، فکری برای رفع این مشکلات بردارند و این مشکل را که سالهاست مردم ما با آن دست به گریبانند را حل کنند.

پیشنهاد می‌شود آقای فلاح فرماندار محترم میبد که شخصیتی مردمی دارند برای یک بار هم که شده به صورت سرزده سوار یکی از این مینی بوس ها شده و مسیر میبد یزد را در ساعات میانی روز تجربه نمایند تا از نزدیک با مشکلات مشتریان هر روزه گرما و معطلی و گرانی این مینی بوس ها آشنا شوند.