کامنت جالب مخاطب میبدما درباره توسعه صنایع

به نام یگانه دلسوز عالَم با سلام و درود و قبولی طاعات با درود بر محمد و آل محمد، اینجانب شخصی هستم تقریبا میشود گفت کارگر و تا حدودی دلسوز مردم و در وهله ی اول خودم هم درگیر این مسئله شده ام.اگر دور و بر خودمون رو یه نگاهی بندازیم این قضیه را براحتی […]

به نام یگانه دلسوز عالَم

با سلام و درود و قبولی طاعات

با درود بر محمد و آل محمد، اینجانب شخصی هستم تقریبا میشود گفت کارگر و تا حدودی دلسوز مردم و در وهله ی اول خودم هم درگیر این مسئله شده ام.اگر دور و بر خودمون رو یه نگاهی بندازیم این قضیه را براحتی مشاهده میکنیم که آلودگی داره یزد و اهالی یزد رو از بین میبره.دلایلش چیه؟ یه دلیل:سرمایه دارانی که بغیر از تعداد خاصی از اونها که خودشون هم تو ایران هستند و دارن این وضعیت آلایندگی کارخونشونو میبینند و برای تصفیه هوا  درختکاری میکنند.ولی ما بقی چطور؟ آیا تو ایران هستند؟ آیا تو خود شهر و محیطهای آلوده ی شهرک صنعتی ها هستند یا دارن تو ده بالا و طزرجان و یا خارج از کشور خوش میگذرونن؟ بهترین راهکار برای جلوگیری و یا تصفیه ی این هوای آلوده یزد، مخصوصا با پوشش کم گیاهیش چیه؟ درختکاری درسته؟ آیا سازمان حفاظت از محیط زیست برای این مهم چیکار داره میکنه؟ آیا بچه های خود شما هم توی این شهر زندگی نمیکنند؟ چرا به بعضی از کارخانه ها اجازه ی تاسیس داده میشود درحالی که موارد لازم بهداشتی و زیست محیطی از جمله درختکاری( در حد انبوه با توجه به میزان آلودگی ) را رعایت نمی کنند؟ نمونه بارز این قضیه کارخانه فولاد یزد و فولاد های متعاقب در شهرک صنعتی خضراباد: آیا زمین و توجیه اقتصادی و منابع مالی برای کاشت درخت در این محدوده موجود نمیباشد؟ آیا کارخانه نیرو کلر واقع در شهرک صنعتی نیکو اشکذر به اندازه کافی گازهای سمی و آزار دهنده تولید نمی کند؟ چه کسی مسئول تایید جواز تاسیس این کارخانه ها ست؟ محیط زیست در این باره چه اقدامی انجام داده است؟
در پایان تشکر میکنم از کلیه افرادی که خالصانه در این نظام در حال تلاش و کوشش برای خدمت به مردم هستند. عامیانه نوشتم چون از دل بود.امیدوارم به برکت این ماه عزیز خداوند اجری بی پایان هم در این دنیا و هم در آخرت به شما عطا فرماید.