استدلال عجیب تابش درباره استیضاح فرجی‌دانا

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درباره استیضاح وزیر علوم و نقش فراکسیون رهروان ولایت در لغو این استیضاح گفت: ما با فراکسیون رهروان ولایت و آقای لاریجانی تعامل و همراهی کردیم تا رییس مجلس بتواند با قدرت و قوت کارش را […]

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درباره استیضاح وزیر علوم و نقش فراکسیون رهروان ولایت در لغو این استیضاح گفت: ما با فراکسیون رهروان ولایت و آقای لاریجانی تعامل و همراهی کردیم تا رییس مجلس بتواند با قدرت و قوت کارش را انجام دهد .
وی در استدلالی مضحک و عامیانه گفته است:ازآنجایی که آقای فرجی دانا اهل قم هستند و با آقای لاریجانی هم دوره و هم کلاس بوده است ، آقایان لاریجانی ها از خانواده آقای فرجی دانا شناخت کافی دارند بنابراین تصور بنده این است که از نظر تدین و طبع اعتدالی ایشان را تایید می کنند لذا اگر نظر آقای لاریجانی این است باید صراحتا اعلام کنند.
نماینده مردم اردکان اظهار داشت:انتظار و توقع ما این است که آقای لاریجانی به عنوان رییس یک فراکسیون اگر نقدی هم به عملکرد وزیر علوم وارد است در ملاقاتی که با ایشان داشته و خواهد داشت این موارد را مطرح کند و خواهان اصلاح آن شود چراکه در این شرایط حساس نباید کار به استیضاح کشیده شود.

وی افزود:در شرایط سخت امروز مردم به دولت و نظام امید بسته اند بنابراین ما باید مسائل را عاقلانه پیش ببریم .از فراکسیون رهروان ولایت هم انتظار داریم اگر مخالف استیضاح هستند با صراحت اعلام کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد:استیضاح وزیر علوم سیاسی است زیرا ازآنجایی که می خواهند یک ضرب شستی به دولت نشان دهند وزیر علوم را مناسب ترین گزینه برای استیضاح می دانند هرچند که من فکر می کنم حتی اگر آقای فرجی دانا استیضاح شود استیضاح رای نخواهد آورد .
وی گفت:وزارت علوم باید قاطعانه به کار خود ادامه دهد و هرمدرک و سندی که برناروایی ها و کجی هایی که اتفاق افتاده را رو کند و افکار عمومی را در جریان قرار دهد.