پیامهای تسلیت فرماندار و شهردار میبد

فرماندار و شهردار میبد در پیامهایی جداگانه ارتحال جانسوز روحانی وارسته حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری(ره) را تسلیت گفتند. متن پیام حسین فلاح (فرماندار) به این شرح است بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون الذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَهُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّهَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ – نحل آیه ۳۲ خبر […]

فرماندار و شهردار میبد در پیامهایی جداگانه ارتحال جانسوز روحانی وارسته حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری(ره) را تسلیت گفتند.

متن پیام حسین فلاح (فرماندار) به این شرح است
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
الذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَهُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّهَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ – نحل آیه ۳۲
خبر ارتحال عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حیدری میبدی رضوان الله تعالی علیه دلها را اندوهگین ساخت و محفل صلحا و ابرار در جوار حق را صفا بخشید.
شخصیت وارسته ای که در زهد نسبت به ظواهر دنیوی نمونه و در دعوت به بندگی خدا و تبلیغ بی پروای معارف حقه الهی کم نظیر.
اینجانب درگذشت این عالم جلیل القدر و استاد اخلاق و زهد و تقوا را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی‌، علما و روحانیون معظم یزد ، مردم شریف استان یزد بویژه شهروندان میبدی و همه بازماندگان، خصوصاً به برادر مکرم ایشان، حضرت آیت‌الله حاج سید علی رضا حیدری و فرزندان محترم و بیت شریف و همه شاگردان و ارادتمندان آن شخصیت جلیل‌القدر صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تعالی مسألت دارم تا مصیبت فقدان ایشان را به لطف عمیم خود جبران و روح پر فتوح این استاد برجسته زهد و عرفان و تقوا در نزد خود متعالی فرماید.

همچنین متن پیام محمد حسین هدائی به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون
رحلت عارف وارسته، مرحوم مغفور آیت الله حاج سید جواد حیدری را به عموم مردم شریف یزد و میبد و ارادتمندان و علاقمندان ایشان بالخصوص خاندان مکرّم و فرزندان محترم ایشان و حوزه‌ی علمیه و روحانیت استان تسلیت می گویم و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد حسین هدائی/ شهردار میبد