نشست هنرمندان تئاتر با رئیس ارشاد میبد

به نقل روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد، در این دیدار رئیس انجمن نمایش، اعضای شورای بازبینی و سرپرستان گروه های نمایش حضور داشتند. در ابتدای نشست حسین آقایی رئیس انجمن از گروه ها خواست که برای اجرای نمایش روال قانونی را طی کنند و در ادامه هنردوست رئیس ارشاد با اشاره […]

به نقل روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد، در این دیدار رئیس انجمن نمایش، اعضای شورای بازبینی و سرپرستان گروه های نمایش حضور داشتند.

در ابتدای نشست حسین آقایی رئیس انجمن از گروه ها خواست که برای اجرای نمایش روال قانونی را طی کنند و در ادامه هنردوست رئیس ارشاد با اشاره به چند کار که اجرای ضعیفی داشته اند از اعضای شورای بازبینی خواست که در تایید متن و اجرا سخت گیری بیشتری داشته باشند و گروه ها یا کار قوی ارائه دهند یا وقت خود و دیگران را هدر ندهند و شأن شهرستان را حفظ کنند.

رئیس ارشاد شهرستان میبد گفت : در صورتی که گروه ها کار قوی و مناسب ارائه کنند مورد حمایت قرار می گیرند و اگر ضعفی و جود دارد با دعوت از اساتید برجسته این ضعف را برطرف می کنیم.

در پایان با پیشنهاد رئیس انجمن سید ابوالفضل دهقانی مسئول بخش تعزیه، محمد جواد آقایی مسئول بخش آموزش و مهدی کارگر مسئول بخش کودک شدند.