تاکید مجدد طالبی بر برگزاری انتخابات میبد

انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای میبد و تفت ۳۰ آبان برگزار خواهد شد. معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهرستان تفت و میبد از سوی وزارت کشور برگزار می‌شود افزود : بر اساس اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۲ […]

انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای میبد و تفت ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهرستان تفت و میبد از سوی وزارت کشور برگزار می‌شود افزود : بر اساس اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۲ شهریور امسال به مدت یک هفته انجام می‌شود.

آقای طالبی گفت : بر اساس قانون ، انتخابات میان دوره‌ای باید همزمان با نخستین انتخابات پیش روی برگزار شود، اما با توجه به اینکه تا پایان مجلس دهم نزدیک به ۲ سال باقی است و انتخاباتی نیز پیش رو نیست ، کمیسیون شوراها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم این حوزه انتخابیه، دولت را موظف کرده است تا انتخابات میان دوره ای در آبان ماه امسال برگزار شود .

در پی درگذشت حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ۲۰ فروردین ۹۲ ، این ۲ شهرستان در استان یزد فاقد نماینده در مجلس شورای اسلامی است.