فلاح:آمادگی برگزاری انتخابات‌میاندوره‌ای را داریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد ؛ فلاح معاون فرماندار شهرستان میبد در جلسه کارشناسان فرمانداری ضمن تبریک حلول ماه رمضان آنرا فرصتی برای همگان دانست تا به تزکیه روح و جسم خود بپردازند . فلاح در این جلسه گزارش مبسوطی از دومین جلسه شورای اداری شهرستان میبد که در محل روستای بنادک سادات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد ؛ فلاح معاون فرماندار شهرستان میبد در جلسه کارشناسان فرمانداری ضمن تبریک حلول ماه رمضان آنرا فرصتی برای همگان دانست تا به تزکیه روح و جسم خود بپردازند .
فلاح در این جلسه گزارش مبسوطی از دومین جلسه شورای اداری شهرستان میبد که در محل روستای بنادک سادات مهریز و با میزبانی کمیته امداد امام خمینی برگزار شد ارائه کردند .
ایشان در این ارتباط گفت : برای اولین بار برنامه های آسیب شناسی ، شرح وظایف فرمانداری و چگونگی تشکیل جلسات و مصوبات مربوطه مطرح گردید .
فلاح خبر از استارت انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه تفت و میبد داد و افزود : از امروز به طور رسمی استارت برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان میبد زده شد و ما در این زمینه آمادگی خود را اعلام می داریم .
وی در ادامه تصریح کرد : ۳۱ محور برنامه های ویژه شهرستان در دستور کار داریم که مورد تأئید مسئولان ارشد شهرستنان نیز رسیده است و فرمانداری مسئول پیگیری آن می باشد .
در ادامه این جلسه دهقانی در خصوص ارزیابی و گزارش عملکرد فرمانداری نکاتی را متذکر شدند . تکمیل فرمهای مربوطه و ارائه مستندات در صورت نیاز از جمله مواردی بود که حول محور آن بحث و گفتگو شد .
قاسمی بخشدار مرکزی نیز در این جلسه در خصوص امور جاری بخشداری و کمبود نیرو مطالبی را عنوان نمودند و خواستار تشکیل جلسه بخشداران برای تعامل بیشتر در حوزه های بخش شدند .