جوکار: انتخابات میبد ۳۰ آبان برگزار می‌شود

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های تفت و میبد ۳۰ آبان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این انتخابات به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم این حوزه انتخابیه انجام می‌شود. محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خانه ملت، از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان […]

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های تفت و میبد ۳۰ آبان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این انتخابات به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم این حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خانه ملت، از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت و میبد استان یزد در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به درگذشت مرحوم سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره‌ای مجلس در این شهرستان (جمعه ۳۰ آبان) برگزار می‌شود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهرستان تفت و میبد از سوی وزارت کشور برگزار می‌شود، افزود: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۲ شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات میان دوره‌ای باید همزمان با نخستین انتخابات پیش روی برگزار شود، اما با توجه به اینکه تا پایان مجلس دهم نزدیک به دو سال باقی است و انتخاباتی نیز پیش رو نبود، کمیسیون شوراها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم این حوزه انتخابیه، دولت را موظف به برگزاری انتخابات میان دوره ای در آبان ماه امسال کرده است.

حجت الاسلام یحیی زاده بامداد روز (۲۰ فروردین سال گذشته)، با ایست قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران به دیدار معبود شتافت.