تکذیب خبر خودکشی مرد میانسال در میبد

در پی فوت یک مرد ۴۲ ساله در میبد، مرحوم ح.ر.د اخبار غیرموثق تیتر یکی از رسانه‌های محلی شد که بازنشر آن در دیگر سایتها  ما را بر آن داشت تا پی گیری بیشتری در این خصوص داشته باشیم. یکی از بستگان درجه یک این مرحوم در گفتگو با خبرنگار میبد نیوز ضمن انتقاد از نحوه […]

در پی فوت یک مرد ۴۲ ساله در میبد، مرحوم ح.ر.د اخبار غیرموثق تیتر یکی از رسانه‌های محلی شد که بازنشر آن در دیگر سایتها  ما را بر آن داشت تا پی گیری بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

یکی از بستگان درجه یک این مرحوم در گفتگو با خبرنگار میبد نیوز ضمن انتقاد از نحوه نشر این خبر در یکی از سایتها میبد گفت: مرحوم در کار تولید حاجی بادام و نبات بود که روز قبلش به همراه شریکش از سفر کاری به مشهد باز گشته بودند و صبح زود به میبد رسیدند و پس از مراجعت به منزل همسر خود را برای نماز صبح بیدار می‌کند و نمازش را می‌خواند و می‌خوابد. همکارش حدود ساعت ۷/۳۰ صبح هرچه به موبایلش زنگ پاسخی در یافت نمی‌کند بناچار با منزلش تماس می‌گیرد خانمش که خواب بودند با صدای زنگ تلفن از خواب بیدار می‌شوند و وقتی به اتاق همسرش مراجعه می‌کند متوجه می‌شود که همسرش در کنار چوب لباسی پایه دار یک متر و بیست تایی که چادر و لباسهای دیگر بر روی آن قرار داشته بر روی زمین افتاده است.

در تشخیص اولیه فرضیه دار زدن و حلق آویز کردن رد شده است ولی با توجه به اصرار خانواده اقدامات قانونی در خصوص تشخیص علت مرگ با نمونه برداری صورت گرفته است که نتایج تا دو سه ماه آینده مشخص می‌گردد.

سکته قلبی یکی از احتمالات بسیار قوی در مورد علت فوتی مرحوم می‌باشد.