ندوشن یک‌گام‌دیگر به صنعتی‌شدن نزدیک شد

سیدمسعود عظیمی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار میبد، نمایندگانی از شرکت‌های آب منطقه‌ای استان، آب و فاضلاب روستایی و سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مسئولان شهر ندوشن برگزار شد، در زمینه تامین و نحوه اختصاص آب به این ناحیه صنعتی تصمیم‌گیری شد و با موافقت دستگاه‌های اجرایی مقرر شد پنج لیتر بر […]

سیدمسعود عظیمی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار میبد، نمایندگانی از شرکت‌های آب منطقه‌ای استان، آب و فاضلاب روستایی و سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مسئولان شهر ندوشن برگزار شد، در زمینه تامین و نحوه اختصاص آب به این ناحیه صنعتی تصمیم‌گیری شد و با موافقت دستگاه‌های اجرایی مقرر شد پنج لیتر بر ثانیه آب از محل شبکه آب و فاضلاب روستایی به این ناحیه صنعتی اختصاص یابد.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس بیان داشت: به منظور تامین زیرساخت‌های اولیه این ناحیه صنعتی، پیش از این جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های ذیربط در محل نماینده برگزار شده بود.

عظیمی آب را یکی از نیازهای ضروری و اولیه یک شهرک و ناحیه صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی همچنین ساخت و ساز صنایع در یک شهرک و ناحیه صنعتی مستلزم تامین آب با کیفیت است.

وی تصریح کرد: احداث یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در این ناحیه صنعتی در برنامه شرکت قرار دارد که طی هفته جاری مناقصه انتخاب پیمانکار ان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ابراز امیدواری کرد با انجام این برنامه‌ها و بهره‌برداری از این ناحیه صنعتی، در آینده و با توجه به پتانسیل بالایی که ندوشن در زمینه تولید مواد غذایی و لبنی دارد، استقبال مناسبی از سوی سرمایه‌گذاران برای احداث واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه صورت گیرد.

ناحیه صنعتی ندوشن به مساحت ۴۵ هکتار در فاصله هفت کیلومتری شهر ندوشن واقع شده است.