جلسه مشترک مسئولین شهر درباره میوه و تره‌بار

اولین جلسه مشترک فرمانداری،شهرداری،شورای شهر،اداره صنعت،معدن و تجارت،بخشدارمزکزی،نیروی انتظامی،اتاق اصناف،اتحادیه صنف میوه و تره بار و میوه فروشان شهرستان میبد ساعت۱۸عصر روز یکشنبه مورخ ۱۸/۳/۹۳ در محل اداره صنعت،معدن و تجارت میبد برگزار گردید.  این جلسه با حضور میوه فروشان و صحبتهای جنبی فراوانی برگزار شد که حول محور اقدامات اجرائی و مکان یابی میدان […]

اولین جلسه مشترک فرمانداری،شهرداری،شورای شهر،اداره صنعت،معدن و تجارت،بخشدارمزکزی،نیروی انتظامی،اتاق اصناف،اتحادیه صنف میوه و تره بار و میوه فروشان شهرستان میبد ساعت۱۸عصر روز یکشنبه مورخ ۱۸/۳/۹۳ در محل اداره صنعت،معدن و تجارت میبد برگزار گردید.

 این جلسه با حضور میوه فروشان و صحبتهای جنبی فراوانی برگزار شد که حول محور اقدامات اجرائی و مکان یابی میدان میوه و تره بار ،بازارچه میوه و تره بارشهرستان، سد معبر اکثر واحدهای میوه فروشی در سطح شهر و بررسی تخلفات صنفی توام بود.

نهایتاً تصمیمات مهمی اتخاذ گردید که از جمله این تصمیمات برخورد با واحدهای خاطی میوه فروش در زمینه سد معبر ،تداخل صنفی و سایر تخلفات در قالب گشتهای مشترک با حضور نمایندگان شهرداری، اداره صنعت،معدن و تجارت،نیروی انتظامی و اتاق اصناف می باشد.