ممنوعیت‌برگزاری‌مراسم درخیابان امام در۱۵شعبان

با نزدیک شدن به روز نیمه شعبان و برگزاری جشنهای این روز مبارک در شهرستان میبد جلسه ای با حضور فلاح معاون فرماندار، حجت الاسلام آقایی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، دستوار رئیس راهنمایی و رانندگی و جمعی از مسئولان ذیربط در محل فرمانداری میبد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، فلاح با […]

با نزدیک شدن به روز نیمه شعبان و برگزاری جشنهای این روز مبارک در شهرستان میبد جلسه ای با حضور فلاح معاون فرماندار، حجت الاسلام آقایی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، دستوار رئیس راهنمایی و رانندگی و جمعی از مسئولان ذیربط در محل فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، فلاح با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواستار توجه به مسائل ترافیکی، بهداشتی و رعایت موازین اخلاقی شد.

وی اشاره داشت همه ساله این جشن مردمی به نحو مطلوبی برگزار می شود در عین حال در برخی نقاط خیابان امام موجب ترافیک و سد معبر می گردد که می بایست به این امر توجه جدی داشته باشیم.
حجت الاسلام آقایی نیز در این جلسه بیان داشت: همه ساله جشنهای اعیاد ائمه اطهار برگزار می شود که این امر موجب یاس دشمنان اهل بیت و خاندان نبوت می گردد.

وی از برگزار کنندگان خواست آن دسته از اعمالی که موجب وهن اسلام می شود را جلوگیری نمایند تا مراسم درخور توجه و مورد عنایت حضرت حجت داشته باشیم .سرهنگ دستوار نیز با تقدیر از برگزار کنندگان این گونه مراسم مذهبی در شهرستان میبد خواستار توجه هر چه بیشتر برگزارکنندگان به مقوله ترافیک و خسارت ناشی از سد معبر در شهرستان میبد شد.

اطلاع رسانی شهرداری و آگاهی بخشی در خصوص رعایت نظافت، مهیا نمودن پارک بهاران و اطراف آن برای استفاده هیات های مذهبی در برگزاری جشن و توزیع شربت و شیرینی، عدم برگزاری هرگونه مراسم در مسیر خیابان امام به جهت بروز ترافیک و خطرات ناشی از سد معبر از جمله بسته شدن مسیر آمبولانس و آتش نشانی در موقع بروز حوادث پیش بینی نشده از جمله مصوبات این جلسه بود.