دستگیری یک سارق غیربومی دیگر در میبد

در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو طی چند ماه گذشته که اغلب در یکی از محلات میبد رخ می داد با تشکیل تیم ویژه ای از مأموران انتظامی کلانتری مرکزی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی میبد سارق شناسایی و دستگیر شد. در این رابطه سرهنگ ولی الله محمدی فرمانده نیروی انتظامی میبد […]

در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو طی چند ماه گذشته که اغلب در یکی از محلات میبد رخ می داد با تشکیل تیم ویژه ای از مأموران انتظامی کلانتری مرکزی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی میبد سارق شناسایی و دستگیر شد.

در این رابطه سرهنگ ولی الله محمدی فرمانده نیروی انتظامی میبد در گفتگو با میبدخبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو دستگیری سارق در دستور کار تیمی از کارآگاهان نیروی انتظامی میبد قرار گرفت و در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه سارق بازداشت شد.

وی افزود: سارق به هویت ا. ن ۲۲ ساله و اهل یکی از استان های جنوبی کشور است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: پس از تحقیقات جامع و بازجوئی فنی از سارق، وی به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی میبد اذعان نمود: با کسب دستور مرجع قضائی و بازرسی از منزل سارق تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان ساخت: سارق به تعداد ۱۶ فقره سرقت اعم از داخل خودرو، منزل و مغازه اعتراف نموده است. پس از کشف اموال، متهم روانه زندان و اموال به مالبختگان مسترد گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد در پایان از همشهریان خواست اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز نمایند و همچنین از پارک نمودن خودرو در نقاط خلوت و تاریک، خودداری نمایند.