مرگ۲کودک‌بخاطرتصادف‌باموتورسیکلت‌درمیبدواردکان

موتورسیکلت که آمار قابل توجهی از تلفات تصادفات در استان یزد را به خود اختصاص داده است، همچنان در این استان قربانی می گیرد و این بار دو کودک بی گناه در شهرهای میبد و اردکان قربانی این دوچرخه مدرن شدند. به گزارش مهر، در تصادف بین یک دستگاه پیکان وانت و موتورسیکلت در شهرستان […]

موتورسیکلت که آمار قابل توجهی از تلفات تصادفات در استان یزد را به خود اختصاص داده است، همچنان در این استان قربانی می گیرد و این بار دو کودک بی گناه در شهرهای میبد و اردکان قربانی این دوچرخه مدرن شدند.

به گزارش مهر، در تصادف بین یک دستگاه پیکان وانت و موتورسیکلت در شهرستان میبد، ترک نشین شش ساله موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد درباره جزییات این خبر اظهار داشت: با اعلام خبری مبنی بر تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو وانت در خیابان امام میبد، ماموران پلیس راهور بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسین محمدی بیان کرد: متاسفانه در این تصادف به علت شدت جراحات وارده یکی از ترک نشینان موتورسیکلت به نام نازنین، این کودک شش ساله جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد، علت تامه این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودرو وانت پیکان اعلام کرد.

اما در شهرستان ار دکان نیز برخورد دو دستگاه موتورسیکلت دختر بچه یک ساله را به کام مرگ فرستاد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان درباره این حادثه نیز اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان های شهرستان اردکان ماموران برای بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمد کمالی عنوان کرد: در تصادف این دو موتورسیکلت هوندا، دختر بچه یک ساله ای به نام نگار که در آغوش مادر بود، مصدوم شده که پس از اعزام به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

وی علت تامه تصادف را بی احتیاطی و حرکت در خلاف جهت موتورسیکلت هوندا اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از راکبین موتورسیکلت درخواست کرد: در هنگام استفاده از این وسیله نقلیه حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.