گندله سازی به نام بافق یا به کام اردکان ؟

به نقل ازبافق نیوز، محمدرضا صباغیان، از شهروندان فرهنگی بافق که سوابقی همچون شهرداری بافق، عضویت در شورای شهر بافق و مدیر کلی پدافند غیر عامل استان را در کارنامه کاری خود دارد، شب عید مبعث، در جمع کارکنان معترض سنگ آهن حضور یافت و به عنوان نماینده کارگران درباره برخی مشکلات و خواسته های […]

به نقل ازبافق نیوز، محمدرضا صباغیان، از شهروندان فرهنگی بافق که سوابقی همچون شهرداری بافق، عضویت در شورای شهر بافق و مدیر کلی پدافند غیر عامل استان را در کارنامه کاری خود دارد، شب عید مبعث، در جمع کارکنان معترض سنگ آهن حضور یافت و به عنوان نماینده کارگران درباره برخی مشکلات و خواسته های مردم بافق به ایراد سخنرانی پرداخت.

صباغیان ضمن خیر مقدم به مسئولین حاضر در جمع خطاب به کارکنان معترض گفت : حضور شما مردم بافق ، باعث شد تا مسئولین این مساله را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: از یک طرف با ماشین و از طرف دیگر با واگن سنگ آهن بافق را می برند و این در حالی است که طبق نظر کارشناسان فقط تا ۱۰ سال آینده سنگ آهن موجود است که با خصوصی سازی، این مدت به نصف کاهش می بابد

شهردار سابق بافق با انتقاد از عملکرد مسئولین در دولت اصلاحات گفت: چند کارخانه در شهرک صنعتی بافق درحال فعالیت می باشند؟ چرابندر گمرک بافق به نام بندر خشک در مهریزافتتاح شد؟ چرا گندله سازی را علی رغم اینکه مرحوم حبیبی (معاون اول دولت اصلاحات) دربافق کلنگ زد درارکان افتتاح کردند؟

مگرمرحوم صدوقی نگفت با سرمایه خود دو کارخانه در بافق احداث می کنم چراعملا این کار صورت نگرفت؟

مگرخورشید نام (معاون سیاسی امنیتی استانداردر دولت اصلاحات) صورتجلسه ننوشت که سه کارخانه در بافق احداث شود خب چه شد؟

عضو شورای شهر سابق بافق افزود: درست است که مسئولین درحال پیگیری هستند ولی مصوبه استانی در کشور هیچ کارایی ندارد وشما مردم بافق خوب می دانید که شرکت های خصوصی سازی با مسئولین رده بالا در ارتباط هستند واگر اینطور نیست پس چرا دستور معاون اول رئیس جمهور را عمل نمی کنند؟چرا مصوبه شورای تامین استان که فراتر از قانون است اجرا نمی کنند؟

مدیر کل سابق پدافند غیرعامل استان ادامه داد :هیئت دولت ۲۸٫۵ درصد از سهام سنگ آهن را به عنوان سهم عمران وآبادانی بافق اختصاص داده و پس از تصویب آن را ابلاغ کند تا مردم به سرکار خود بازگشته وجبران این چند روز را بنمایند.

وی اذعان داشت :در غیر این صورت با بازگشت مردم به کارخود، مسئولین خصوصی سازی همه چیزرا فراموش خواهند کرد.

صباغیان ادامه داد: چرا باید فقط از مردم بخواهیم که به کار بازگردند، مگر درسال ۷۹ با مصوبه شورای امنیت ملی کشور، خصوصی سازی لغو نشد؟

وی تاکید کرد: با توجه به بعد مسافت و نبود آب ،گاز و جاده هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در این جا نخواهد بود و اگر چنین بشود ما آواره خواهیم شد.