تشکر یک سناتور آمریکایی از بشار اسد

“ریچارد هـ. بلاک” سناتور ویرجینیای آمریکا در نامه‌ای که به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه فرستاده است، از وی و ارتش سوریه به خاطر فداکاری‌ها و قهرمانی‌هایشان در جنگ با شورشیان تقدیر و تشکر کرده است. این سناتور آمریکایی تروریست‌های سوری را “جنایتکاران وحشی جنگ که با القاعده در ارتباط هستند” و مزدورانی توصیف کرده […]

“ریچارد هـ. بلاک” سناتور ویرجینیای آمریکا در نامه‌ای که به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه فرستاده است، از وی و ارتش سوریه به خاطر فداکاری‌ها و قهرمانی‌هایشان در جنگ با شورشیان تقدیر و تشکر کرده است.

این سناتور آمریکایی تروریست‌های سوری را “جنایتکاران وحشی جنگ که با القاعده در ارتباط هستند” و مزدورانی توصیف کرده است که برای کشتار مردم وارد سوریه می‌شوند.

وی در این نامه خاطرنشان کرده است که شمار اندکی از آمریکایی معتقدند که مقامات کشور آنها از طرفی در سوریه حمایت می‌کنند که حادثه ۱۱ سپتامبر را آفریدند. آنها شهروندان را قتل عام می‌کنند و با انفجارهای انتحاری در سوریه زنان و کودکان را قتل عام می‌کند.

این سناتور آمریکایی از رئیس جمهور اسد به خاطر رفتار “محترمانه با همه طایفه‌ها” تشکر کرده است. این در حالی است که “شورشیان” مانند “دزدها، جنایتکاران و خرابکاران” رفتار می‌کنند.

سناتور ریچارد هـ. بلاک درباه تداوم پیروزی‌های ارتش سوریه در برابر تروریست‌ها ابراز امیدواری و شخصا از سربازان سوری که از شهروندان محافظت می‌کنند، قدردانی کرد.