چرا معرفان “هراتی” را معرفی نمی‌کنید؟

سعید اصغریان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد، گفت: انتصاب افرادی مثل هراتی در دانشگاه آزاد به عنوان لکه ننگی بر پیشانی برخی مسئولان این دانشگاه است. وی افزود: وقتی از مسئولان این دانشگاه سوال می‌شود که چه شده چنین فردی که به امام […]

سعید اصغریان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد، گفت: انتصاب افرادی مثل هراتی در دانشگاه آزاد به عنوان لکه ننگی بر پیشانی برخی مسئولان این دانشگاه است.

وی افزود: وقتی از مسئولان این دانشگاه سوال می‌شود که چه شده چنین فردی که به امام هتاکی کرده‌ را در دانشگاهی که نوه حضرت امام(ره) عضو هیئت‌امنای آن است، مسئولیت می‌گیرد؟ مسئولان دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال اعلام می‌کنند که این فرد به ما معرفی شده و از طرف دیگر استعلام مثبت از وزارت اطلاعات دریافت کرده است؛ چگونه است افرادی مثل هراتی که اندیشه‌های امام را سخیف می‌دانند از سوی برخی افراد به مسئولان دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند؟ معرفی‌کنندگان او چه کسانی بوده‌اند که چنین فردی با این سابقه را برای حضور در جایگاه اسناد و مدارک این دانشگاه که پسوند اسلامی دارد معرفی می‌کنند؟ زیرا طبق احادیث، دوستی ما با افراد معرف شخصیت ماست.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با طرح این پرسش که چه اتفاقی رخ داده که استعلام شخصی مانند هراتی از وزارت اطلاعات مثبت اعلام می‌شود؟ گفت: بالاتر از اهانت به امام(ره) در نظام جمهوری اسلامی ایران چه چیزی وجود دارد که استعلام شخصی مثل هراتی مثبت اعلام می‌شود؟ مسئولان وزارت اطلاعات و دانشگاه آزاد که اشخاصی مانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از هیئت امنای آن هستند به این سوال اساسی دانشجویان پاسخ دهند.

اصغریان با اشاره به اینکه دقت رسانه‌ها باعث شفاف شدن سوابق هراتی و ایجاد مطالبه‌گری افکارعمومی شد، گفت: به نظر می‌رسد باید بازبینی جدی در خصوص افرادی که در دانشگاه آزاد مسئولیت گرفته‌اند انجام شود و سوابق افرادی که در بخش‌های مختلف این دانشگاه منصوب شده‌اند به دقت بررسی شود زیرا دانشگاه آزاد پرونده‌های زیادی دارد که در آن خلاف قانون و اصول انقلاب اسلامی عمل کرده است.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد محل حضور فعالان فتنه‌گر و کسانی که تفکر امام و نظام را سخیف می‌دانند، نیست.